Η κινεζική αγορά κατέγραψε πτώση εισαγωγών οίνου το 2013 (που έγινε ιδιαίτερα αισθητή στο Χονγκ Κονγκ, Ειδική Διοικητική Περιφέρεια της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας). Οι διεθνείς παράγοντες εν τούτοις φαίνεται να ξαναβρίσκουν τη δυναμική της αγοράς της Σιγκαπούρης, η οποία δεν αμφιταλαντεύεται. Σε πρόσφατο σημείωμα, ο Simon Berry, έμπορος κρασιών στο Λονδίνο αναφέρει ότι «όλοι έβλεπαν πάντα τη Σιγκαπούρη ως μια μικρή αγορά στη σκιά της Κίνας, του Χονγκ Κονγκ και της Ιαπωνίας.
Αντιλαμβανόμαστε ότι η Σιγκαπούρη δεν είναι μια αγορά από μόνη της, αλλά αποτελεί κομβικό σημείο για την υπόλοιπη Νοτιοανατολική Ασία. Με ιδανική γεωγραφική θέση, η μεγαλούπολη-κράτος είναι πράγματι μια ουσιαστική βιτρίνα στην περιοχή, και μια αγορά δοκιμαστική αναπτυσσόμενη διαβεβαιώνουν οι τοπικές υπηρεσίες της Ubifrance. Μια ευκαιρία που κάθε οινοπαραγωγός χώρα δεν πρέπει να αφήσει να περάσει. «Η Σιγκαπούρη προσπαθεί να πάρει τη θέση του Χονγκ Κονγκ, ως η πιο ελπιδοφόρα αγορά οίνου στην Ασία», σημείωσε πρόσφατα ο δημοσιογράφος Jeremy Grant στην εφημερίδα Financial Times.
Η συνεχής αύξηση της κατανάλωσης κρασιού στη Σιγκαπούρη τόσο οδηγείται από ένα βιοτικό επίπεδο ιδιαίτερα άνετο και με δυτικότροπες συνήθειες για την περιοχή (με τον αριθμό των εκατομμυριούχων να αυξάνεται με ταχείς ρυθμούς: έχει διπλασιαστεί τα τελευταία πέντε χρόνια), με μεγάλη κοινότητα εκπατρισμένων και βιώσιμη ανάπτυξη του τουρισμού. Στο σύνολο της ασιατικής ηπείρου, η Σιγκαπούρη κατατάσσεται στην τρίτη θέση (πίσω από την Κίνα και την Ιαπωνία).