Ένας Τούρκος της Αμερικής που εκμεταλλεύεται το ελληνικό γιαούρτι…

Παράδειγμα προς μίμηση αποτελεί στον αμερικανικό επιχειρηματικό κόσμο το τρίτο σε μέγεθος brand – name στην αγορά του γιαουρτιού, η Chobani, η οποία αποτελεί και το «επιχειρηματικό παιδί» του Τουρκοαμερικανού Hamdi Ulukaya.

Ήδη η εταιρεία του Ulukaya, η οποία ουσιαστικά αποσπάστηκε από την Kraft Foods Group, αριθμεί 1.200 εργαζομένους, ενώ τα σχέδια επέκτασης στη βρετανική αγορά θα προσθέσουν άλλες 300 θέσεις εργασίας στον Όμιλο.

Τα γιαούρτια Chobani βρίσκονται στα ράφια των 200 καταστημάτων της αλυσίδας Tesco, ενώ κατέχουν το 18% της αμερικανικής αγοράς γιαουρτιού η οποία αποτιμάται στα 6,5 δις. δολάρια ετησίως.

Ο Ulukaya, ο οποίος αφιέρωσε 18 μήνες σε έρευνα πάνω στο ελληνικό γιαούρτι, σχεδιάζει να ανοίξει αλυσίδα καταστημάτων στο Λονδίνο, και να αποκτήσει μερίδιο αγοράς στη βρετανική η οποία αποτιμάται στα 1,9 δις. στερλίνες. Βασικοί του ανταγωνιστές ωστόσο είναι η γερμανική Muller και η γαλλική Danone.
 

Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις