Η ΔΕΗ ανακοίνωσε σήμερα ευνοϊκές ρυθμίσεις για τους καταναλωτές, ώστε να μπορούν να εξοφληθούν οι ληξιπρόθεσμες οφειλές που πλέον ξεπερνούν τα 2 δισ ευρώ.
Ακολουθεί η ανακοίνωση της ΔΕΗ:
Το Συμβούλιο Διεύθυνσης της ΔΕΗ στη σημερινή του συνεδρίαση 22.03.2016 αποφάσισε να εισηγηθεί στο Δ.Σ. της Επιχείρησης τις ακόλουθες ρυθμίσεις για την εξόφληση των οφειλών των πελατών.
1. Από 01.04.2016 μέχρι και 31.07.2016, όλοι οι πελάτες μπορούν να διακανονίσουν τις οφειλές τους σε 36 δόσεις χωρίς προκαταβολή.
Στη ρύθμιση αυτή θα έχουν τη δυνατότητα να προσχωρήσουν για το υπόλοιπο της οφειλής τους και εκείνοι οι πελάτες, οι οποίοι έχουν ήδη προβεί σε διακανονισμό των οφειλών τους με βάση το ισχύον σήμερα σύστημα.
Η καταβολή της 1ης δόσης θα πραγματοποιείται με την έγκριση του διακανονισμού.
2. Από 01.08.2016 και εξής θα ισχύουν για όλους τους οικιακούς και επαγγελματικούς -πλην των εποχικών και αγροτών- πελάτες τα εξής:
- Μηνιαίες Δόσεις:Ύψος ίσο κατ’ αρχάς με το 30% του μέσου, σε ετήσια βάση, μηνιαίου λογαριασμού αλλά με ελάχιστο αριθμό δόσεων τις 18 και μέγιστο τις 36.
-Προκαταβολές :
(α) Πελάτες χωρίς αντισυμβατική συμπεριφορά: 5%
(β) Πελάτες με αντισυμβατική συμπεριφορά: 15%
3. Για τους επαγγελματικούς πελάτες με εποχική δραστηριότητα από 01.08.2016 θα ισχύουν οι υφιστάμενες ρυθμίσεις.
4. Σε περίπτωση, κατά την οποία λόγω αδυναμίας κατά τη διάρκεια του ημερολογιακού έτους δεν καταβληθεί μια (1) δόση ο διακανονισμός συνεχίζεται κανονικά από τον επόμενο μήνα. Σε περίπτωση μη καταβολής περισσοτέρων της μίας δόσεων εντός ενός ημερολογιακού έτους, ο διακανονισμός εξακολουθεί να ισχύει με την προϋπόθεση καταβολής όλων –πλην μίας- των οφειλομένων δόσεων.
Σε κάθε περίπτωση, προϋπόθεση ισχύος του διακανονισμού είναι η εμπρόθεσμη εξόφληση των τρεχόντων λογαριασμών.
5. Οι ανωτέρω ρυθμίσεις δεν ισχύουν για τις περιπτώσεις ρευματοκλοπών, για τις οποίες εξακολουθούν να εφαρμόζονται οι ισχύουσες σήμερα ρυθμίσεις.
Όπως τονίστηκε στη συζήτηση από τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο Μ. Παναγιωτάκη, η Επιχείρηση, επιβεβαιώνοντας για μία ακόμη φορά τον κοινωνικό της ρόλο, μετά τις γενναίες ρυθμίσεις του Ιουνίου 2015 και τις πρόσφατες μεγάλες διευκολύνσεις προς τους αγρότες προβαίνει σε ακόμη μεγαλύτερες διευκολύνσεις των πελατών της, για την εξόφληση των οφειλών τους.
Έτσι πλέον όλοι έχουν την ευκαιρία να τακτοποιήσουν τις υποχρεώσεις τους έναντι της Επιχείρησης, πράγμα καθοριστικής σημασίας για την οικονομική της ευρωστία. Με αυτό τον τρόπο εκτός των άλλων θα δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις για ακόμη μεγαλύτερη ελάφρυνση των καταναλωτών, με προοπτική τη μείωση και των τιμολογίων των συνεπών οικιακών πελατών, μετά την πρόσφατη μείωση των τιμολογίων των συνεπών επαγγελματικών.