Στη συνεδρίαση της 22ας Ιανουαρίου 2016, αποφασίστηκε να ξαναδώσουμε στην δημοσιότητα το παλιό έγγραφο-μελέτη για την απώλεια εισοδήματος και ποσοτήτων κάθε φορά που δημιουργούνται προβλήματα στη σύνδεση του νησιού μας με την υπόλοιπη χώρα.
Η απεργία είναι αναφαίρετο και κεκτημένο δικαίωμα του κάθε εργαζόμενου. Το ίδιο και η ελευθερία μετακίνησης των πολιτών και διακίνησης προϊόντων και εμπορευμάτων.
Η νησιωτική Ελλάδα είναι κι αυτή Ελλάδα. Μόνο που ο δρόμος που η κυβέρνηση προσπαθεί για όλους τους στεριανούς Έλληνες να μένει ανοιχτός, για εμάς, κλείνει κάθε φορά που οι, υπό κανονικές συνθήκες, συνεργάτες, μας έχουν ανικανοποίητα αιτήματα - πότε εσείς, πότε οι μεταφορείς. Γινόμαστε όμηροι, έτσι, με το πιστόλι στο κεφάλι, και σε τέτοιες συνθήκες πρέπει να διατηρήσουμε την ψυχραιμία μας και να κάνουμε πολιτισμένο διάλογο...
Με πολλή μεγάλη προσπάθεια για ψυχραιμία λοιπόν, παραθέτουμε στοιχεία της παραγωγής μας, που δείχνουν, τόσο τον όγκο της, όσο και τη ζημιά που γίνεται όταν ο δρόμος μας, δηλαδή οι θαλάσσιες συγκοινωνίες, κλείνει.
Ο παραπάνω πίνακας δείχνει τα μεγέθη της παραγωγής από τρείς αναγνωρισμένες ομάδες παραγωγών που λειτουργούν στην Ιεράπετρα και παράγουν πρώιμα κηπευτικά.
Συγκρίνουμε μια περίοδο με ομαλή ροή και μια 2η περίοδο που έχει γίνει γνωστό ότι θα γίνει απεργία της ΠΝΟ.
Στα δεξιά φαίνεται η ροή ανά ημέρα σε κιλά και ευρώ.
Αθροίζοντας τη δύναμη και των τριών ΟΠ, φαίνεται ξεκάθαρα η ζημιά που γίνεται σε καθημερινή βάση.
Αν οι αριθμοί σας φαίνονται μικροί, σημειώστε αυτό: Οι ΟΠ που μας παρείχαν τα παραπάνω στοιχεία έχουν σύνολο 1640 στρέμματα. Όλη η περιοχή της Ιεράπετρας έχει 15000 στρέμματα. Άρα είναι μόνο το 11% του συνόλου της παραγωγής της Ιεράπετρας μόνο...
Οι υπόλοιπες εκτάσεις της Κρήτης δεν έχουν υπολογιστεί. Ούτε της υπόλοιπης νησιωτικής Ελλάδας.
Αγαπητοί συνεργάτες και φίλοι της ΠΝΟ, όπως κι εσείς, έτσι κι εμείς οι γεωργοί, είμαστε ένας κλάδος που παλεύει σκληρά για την επιβίωσή του, με πολλά προβλήματα που πιθανό να είναι κοινά. Όμως ο αποκλεισμός είναι ομηρεία, και δεν ταιριάζει με τη Δημοκρατία.
Σίγουρα κάποια καλύτερη λύση πρέπει να υπάρχει και είμαστε σίγουροι ότι θα βρεθεί.
Πρόταση μας είναι η δρομολόγηση πλοίου ανά 48ωρο, αυστηρά για ευπαθή προϊόντα, φάρμακα και αρρώστους. Έτσι θα έχετε τον αγροτικό κόσμο μαζί και όχι απέναντι.
Εκ του Διοικητικού Συμβουλίου
Πρόεδρος Γενικός Γραμματέας
Μιχαήλ Γ. Μαλλιωτάκης Εμμανουήλ Γ. Καπαράκης
Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις