Επικεφαλής του γαλλικού τμήματος του αμερικανικού περιοδικού Wine Enthusiast, ο Roger Voss ανέλυσε, στις 16 Φεβρουαρίου στο συνέδριο Vinisud, τις μεθόδους αγοράς οίνου στις ΗΠΑ, οι οποίες οι οποίες υποδηλώνουν ταυτόχρονα και τάσεις. Πρόκειται για κύρια μεθοδολογία και όχι για μέσα προειδοποιεί, σημειώνοντας ότι δεν υπάρχει μία αλλά 50 αγορές στις Ηνωμένες Πολιτείες και σε κάθε πολιτεία, "οφείλετε να βρείτε τις διαφορές στον τρόπο διείσδυσης, την εποχικότητα, τα επίπεδα της γνώσης ... "
Λαμβάνοντας υπ’ όψιν την σημασία των γυναικών
"Ξεχάστε την ιδέα ότι η αγορά κυριαρχείται από άνδρες που επιδιώκουν να φτιάξουν τεράστιες κάβες. Οι γυναίκες εκτιμούν το κρασί και γίνονται πράγματι φορέας πωλήσεων " υποστηρίζει η Lauren Buzzeo, υπεύθυνη γευσιγνωσίας στο Wine Enthusiast, προσθέτοντας ότι "στις Ηνωμένες Πολιτείες, οι γυναίκες είναι οι πρώτες αγοράστριες κρασιών".
Τον Ιούνιο του 2015, μια έρευνα του WMC εκτιμά ότι το 47% των Αμερικανών αγοράζουν κρασιά για κατανάλωση στο σπίτι, 27% που αγοράζουν είναι μόνοι και 21% αφορούν αγορές για συγκεντρώσεις ... Επιπλέον, ο γυναικείος πληθυσμός καταναλώνει περισσότερο κρασί (57%) από τους άνδρες (43%).
Σε όρους μάρκετινγκ, οι γυναίκες είναι πιο τολμηρές, "δεν συνδέονται στενά με τα σήματα, αλλά είναι ανοιχτές σε διαφορετικά στυλ κρασιού και συσκευασίας", αναφέρει η Lauren Buzzeo.
Η μεταβατική γενεά των Millennials
Γεννήθηκαν μεταξύ 1977 και 1994, οι Millennials καταναλώνουν το 35% του όγκου στις Ηνωμένες Πολιτείες. Επίσης οι baby boomers μείωσαν την κατανάλωσή τους κάτω από το 25%. "Η δουλειά σου ως παραγωγός οίνου είναι να προσελκύσεις την προσοχή τους. Θα πρέπει να μιλήσεις στην γλώσσα τους", προτρέπει ο Roger Voss. Εξ ου και η σημασία της παρουσίας στο panel των κοινωνικών δικτύων και η σημασία να έχουν την ιστοσελίδα τους ενημερωμένη με ελκυστικές εικόνες και λίγα λόγια που σου δίνουν την επιθυμία να μάθεις περισσότερα.
Οι πίσω ετικέτες δεν πρέπει να αμελούν να δίνουν περισσότερες πληροφορίες, και να ελκύουν για αγορά. "Στους Αμερικανούς καταναλωτές δεν αρέσει να τους λένε τι να κάνουν. Εκτιμούν ότι τους αφήνει ελευθερία επιλογής και είναι πρόθυμοι για συμβουλές συνδυασμού φαγητού και κρασιού" συνοψίζει η Lauren Buzzeo.
"Έχοντας ένα άνετο εισόδημα και χωρίς ακόμα οικογενειακή ζωή, οι millennials οδηγούν τις τάσεις και θα το κάνουν και τα επόμενα χρόνια. Θα δούμε την επόμενη γενιά (η iGeneration) να ακολουθεί τη μόδα των Millennials ", ανακοίνωσε ο Roger Voss.
Η έκρηξη των αφρωδών οίνων
"Το Prosecco έγινε το νέο Pinot Grigio, αλλά αυτό δεν θα διαρκέσει," ανακοίνωσε ο Roger Voss. Σήμερα, το Prosecco αντιπροσωπεύει το 14% των όγκων στην αγορά των ΗΠΑ, ακολουθούμενα από τα Μοσχάτα (9%) και τις σαμπάνιες (4%), ενώ τα κρασιά των ΗΠΑ έχουν το προβάδισμα (56%). Με μια αύξηση της τάξης του 36% το 2015, «το Prosecco εξακολουθεί να οδηγεί την εκθετική αύξηση, αλλά η αυξανόμενη παλίρροια σηκώνει όλες τις βάρκες» (+ 16%) προσθέτει η Lauren Buzzeo.
Στις Ηνωμένες Πολιτείες, η τάση για τους αφρώδεις οίνους διακρίνεται από κάποια βεβήλωση της κατανάλωσής τους, που πραγματοποιείται περισσότερο από την επιθυμία της κατανάλωσης στις εορταστικές εκδηλώσεις.
"Η κατανάλωση των αφρωδών είναι πιο casual παρά επίσημη διαδικασία" συνοψίζει ο Roger Voss.