Έχοντας αποδεχθεί την πρόσκληση της Carrefour, 36 γαλλικοί οινοποιητικοί συνεταιρισμοί (Gironde, Languedoc, Rhône Valley ...) συναντήθηκαν στις 20 Μαΐου για να συνεργαστούν με τον διανομέα. Ήταν μια ευκαιρία να «φανεί, ότι δεν είναι ορατό στα ράφια των καταστημάτων. Επίσης είχαμε την ευκαιρία να ανταποκριθούμε στις προσδοκίες των καταναλωτών, προκειμένου να γνωρίζουμε καλύτερα πώς να εργαστούμε μαζί », αναφέρει ο Philippe Bernard, διευθυντής εταιρικών σχέσεων με τις ΜΜΕ και τα αγροτικά προϊόντα του Carrefour, ο οποίος έδωσε έμφαση στην καινοτομία.
Περιγράφοντας την πρόσφατη συνεργασία που υπεγράφη μεταξύ Carrefour και της Coop de France, η συνάντηση αυτή είχε ως στόχο να «δώσει ένα συνολικό όραμα για τον αγρο-οικολογικό οδικό χάρτη της Carrefour, προκειμένου οι συνεταιρισμοί να αναπτύξουν από κοινού μια αλυσίδα προστιθέμενης αξίας. Προς το παρόν, δεν υπάρχει κανένα συγκεκριμένο σχέδιο, αλλά η παρουσίαση αυτής της στρατηγικής θα επιτρέψει στους συνεταιρισμούς να προβληθούν και να εντοπίσουν τις ευκαιρίες», αναφέρει ο Philippe Bernard, που πέρασε μηνύματα για καινοτομίες, που αφορούν προσαρμογή της παραγωγής σε μεθόδους φιλικές προς το περιβάλλον.
Για παράδειγμα η ανάπτυξη των περιοχών παραγωγής κρασιών οφείλει να είναι πλέον φιλική προς το περιβάλλον προκειμένου να ακολουθήσουν οι συνεταιρισμοί τις απαιτήσεις των καταναλωτών. «με μια προϋπόθεση: Θα πρέπει να παραμείνουν στον ανταγωνισμό. Ο πελάτης είναι διατεθειμένος να πληρώσει περισσότερα, αλλά όχι πάρα πολύ περισσότερα...