Ο ΕΦΕΤ, μετά από σχετική ενημέρωση από την Ελληνική Αστυνομία για επαπειλούμενη επιμόλυνση τροφίμων, συνδράμει ενεργά, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του, το έργο της Ελληνικής Αστυνομίας.
Με κυρίαρχο γνώμονα την προάσπιση της δημόσιας υγείας και την προστασία του καταναλωτή, ο ΕΦΕΤ καλεί τους καταναλωτές στην Αττική όπως, για προληπτικούς λόγους, να μην προβούν στην προμήθεια και κατανάλωση των κάτωθι προϊόντων ή πολυσυσκευασιών τους ανεξαρτήτως παρτίδας που απεικονίζονται στη συνέχεια:
-“COCA – COLA LIGHT” 500ml σε πλαστική φιάλη
- “NESTEA ICE TEA” λεμόνι 500ml σε πλαστική φιάλη
- “NESTEA ICE TEA” ροδάκινο 500ml σε πλαστική φιάλη
- Φρέσκο Γάλα Πλήρες ΔΕΛΤΑ 1 λίτρου σε χάρτινη συσκευασία μπλε χρώματος
-Hellmann’s Caesar salad dressing σε πλαστικό μπουκάλι των 235 ml
- Pummaro «κλασικό» σε χάρτινη συσκευασία των 500g
- Pummaro «πιο συμπυκνωμένο» σε χάρτινη συσκευασία των 520g
Καλούνται οι Επιχειρήσεις οι οποίες διαθέτουν στον τελικό καταναλωτή τα ανωτέρω προϊόντα να τα απομακρύνουν άμεσα από το χώρο πώλησης.Σημειώνεται στο σημείο αυτό, ότι οι εταιρείες οι οποίες διακινούν στην ελληνική αγορά, ή παράγουν τα εν λόγω προϊόντα έχουν αρχίσει την προληπτική απομάκρυνσή τους, συνεργάζονται δε εποικοδομητικά με την Ελληνική Αστυνομία και τον ΕΦΕΤ, συμβάλλοντας έτσι και αυτές στην αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση του θέματος.
Ο ΕΦΕΤ, που σε κάθε περίπτωση έχει ήδη ξεκινήσει τους σχετικούς ελέγχους στην στοχοποιημένη αγορά της Αττικής και σε στενή συνεργασία με την Ελληνική Αστυνομία, θα ήθελε να διαβεβαιώσει τους Έλληνες καταναλωτές ότι καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να προστατευθεί η υγεία τους από τέτοια συμβάντα.
Ανακοίνωση εξέδωσαν οι εταιρίες, ΔΕΛΤΑ, Coca-Cola, Nestlé και Unilever μετά από eimail που έστειλαν άγνωστοι και προειδοποιούν πως στο πλαίσιο του σχεδίου «Πράσινη Νέμεσις» δηλητηρίασαν με χλωρίνη και υδροχλωρικό οξύ προϊόντα μεγάλων εταιρειών.
Η ανακοίνωση των Coca – Cola, Nestlé και Unilever
Σε συνέχεια ανακοίνωσης της Ελληνικής Αστυνομίας αναφορικά με κείμενο που αναρτήθηκε χθες στο διαδίκτυο, το οποίο αφορά σε επαπειλούμενη επιμόλυνση συγκεκριμένων προϊόντων μας, οι εταιρίες Coca-Cola, Nestlé και Unilever ενημερώνουμε ότι, μετά από συνεννόηση με τις αρμόδιες αρχές:
Προχωρούμε άμεσα σε προληπτική απομάκρυνση των παρακάτω προϊόντων από όλα τα σημεία πώλησης στην Αττική:
Hellmann’s Caesar Salad DRESSING (πλαστικό μπουκάλι 235 ml)
Pummaro «κλασικό» και «πιο συμπυκνωμένο» (χάρτινη συσκευασία των 500g και 520g αντίστοιχα)
Nestea Ice Tea Ροδάκινο (500ml πλαστική φιάλη, 4Χ500 πλαστική φιάλη)
Nestea Ice Tea Λεμόνι (500ml πλαστική φιάλη, 4Χ500 πλαστική φιάλη)
Coca-Cola Light (500ml πλαστική φιάλη, 4Χ500 πλαστική φιάλη)
Από την πρώτη στιγμή, είμαστε σε στενή συνεργασία με τις αρμόδιες αρχές, καθώς η ασφάλεια των καταναλωτών μας αποτελεί πρωταρχική και αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα μας.
Διατηρούμε ανοιχτή επικοινωνία με τους καταναλωτές μας στους ακόλουθους αριθμούς χωρίς χρέωση:
Coca-Cola: 800-11-55800
Unilever: 800-11-99099
Νestea: 800-11-55800
Θα συνεχίσουμε να ενημερώνουμε τους καταναλωτές και κάθε ενδιαφερόμενο με νεότερες ανακοινώσεις, κατόπιν σχετικής συνεννόησης με τις αρμόδιες αρχές.
Ζητούμε την κατανόηση των καταναλωτών και των πελατών μας, οι οποίοι μας εμπιστεύονται τόσα χρόνια, για οποιαδήποτε αναστάτωση.
Η ανακοίνωση της ΔΕΛΤΑ
Η ΔΕΛΤΑ, σε συνέχεια ηλεκτρονικής ανάρτησης, αναφορικά με το Φρέσκο Γάλα Πλήρες 1 λίτρου (χάρτινη συσκευασία / μπλε χρώμα) και μετά από σύσταση των αρμόδιων αρχών, προχωράει προληπτικά στην προσωρινή διακοπή της διάθεσής του, στον Νομό Αττικής.
Το γεγονός αυτό πλήττει μια ελληνική εταιρεία, η οποία απασχολεί περισσότερους από 1.200 εργαζόμενους, συνεργάζεται καθημερινά με 1.400 Έλληνες κτηνοτρόφους και για περισσότερα από 60 χρόνια, στηρίζει έμπρακτα την ελληνική οικογένεια, οικονομία και περιφέρεια. Πέρα από τη ζημιά που της δημιουργεί, στρέφεται ενάντια στους κτηνοτρόφους και τους εκατοντάδες συνεργαζόμενους (δίκτυο διανομής, σημεία πώλησης, προμηθευτές) και τελικά στρέφεται άμεσα ενάντια στην ίδια την ελληνική κοινωνία.
Η ασφάλεια, καθώς και η ποιότητα των προϊόντων μας, αποτελούν για εμάς αδιαπραγμάτευτες αξίες, τις οποίες θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε και να υπηρετούμε, με κάθε κόστος.
Η εταιρεία από την πρώτη στιγμή βρίσκεται σε άμεση συνεργασία με τις αρμόδιες αρχές για τη διαλεύκανση της υπόθεσης καθώς και την ολοκληρωμένη ενημέρωση των καταναλωτών.
Για κάθε επιπλέον πληροφορία, οι καταναλωτές μπορούν να απευθύνονται στο Κέντρο Εξυπηρέτησης ΔΕΛΤΑ, στο τηλέφωνο 800 11 99 800.