Παγκόσμια υπερδύναμη παραμένει η Γερμανία στον κλάδο των χυμών, καθώς η συνολική μέση κατανάλωση ετήσια κατανάλωση ανέρχεται σε 33 λίτρα– η οποία παραμένει σταθερή για την τελευταία διετία – βρίσκεται στην πρώτη θέση και μάλιστα με σημαντική διαφορά από τη δεύτερη Νορβηγία, όπου η αντίστοιχη ποσότητα φτάνει στα 26,6 λίτρα. Ακολουθούν η Ολλανδία (23,9 λίτρα) και η Αυστρία (23,8 λίτρα), ενώ ο μέσος όρος για τις χώρες της ΕΕ είναι στα 19,3 λίτρα και στις ΗΠΑ φτάνει τα 22 λίτρα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με τα στοιχεία του συνδέσμου VdF, η αξία των πωλήσεων του κλάδου για το 2016 διαμορφώθηκε στα 3,51 δισεκ. ευρώ, ήταν δηλαδή αυξημένη κατά 60 εκατ. σε σύγκριση με το αμέσως προηγούμενο έτος. Η καλή εικόνα, μάλιστα, ευνοεί την παρουσίαση στην αγορά διαρκών νέων και καινοτόμων προϊόντων, ώστε η ζήτηση για χυμούς να παραμένει σταθερά υψηλή και να συνεχίσει να αυξάνεται.
Όσον αφορά τις προτιμήσεις των Γερμανών καταναλωτών, πρώτοι έρχονται οι χυμοί μήλου και πορτοκαλιού, με μέση κατά κεφαλή κατανάλωση 7,5 λίτρων πέρυσι. Οι πολυβιταμινούχοι χυμοί ακολουθούν με 4,1 λίτρα. Ιδιαιτέρως σημαντική είναι, τέλος, η αύξηση που καταγράφεται στις πωλήσεις βιολογικών προϊόντων, με το ποσοστό της να φτάνει το 10,3% για τους χυμούς λαχανικών και το 8,7% για τους φυσικούς χυμούς και τα φρουτοποτά.
Σύμφωνα με τον κύριο Κωνσταντίνο Ιντζεΐδη, Διευθύνοντα σύμβουλο της INTZEIDIS Consulting << είναι μεγάλες οι ευκαιρίες για τις ελληνικές εταιρείες παραγωγής χυμών στη Γερμανία, καθώς οι γερμανοί καταναλωτές αναζητούν ποιοτικά προϊόντα και δείχνουν ιδιαίτερη προτίμηση στα ελληνικά τρόφιμα και ποτά>>.
Δημοσκόπηση του 2016 για τη συχνότητα κατανάλωσης φρουτοχυμών, νέκταρ φρούτων, πολυβιταμινούχων χυμών (Δείτε το Infographic)
Η παρούσα στατιστική παρουσιάζει τα αποτελέσματα μιας δημοσκόπησης στη Γερμανία που αφορά τη συχνότητα της κατανάλωσης φρουτοχυμών, νέκταρ φρούτων και πολυβιταμινούχων χυμών από το 2013 έως το 2016. Το 2013 περίπου 12,59 εκατ. του γερμανόφωνου πληθυσμού ηλικίας 14 ετών και άνω δεν έπιναν ποτέ φρουτοχυμό, νέκταρ φρούτων ή πολυβιταμινούχο χυμό.
Η ανάλυση κατανάλωσης και μέσων ενημέρωσης (VuMA) προσφέρει πληροφορίες για περισσότερες από 1.000 μάρκες και για σχεδόν όλα τα προϊόντα που διαφημίζονται στα μέσα ενημέρωσης. Η μελέτη παρέχει στοιχεία για τη συμπεριφορά χρήσης και αγοράς, τη χρήση των μέσων και τις απόψεις του γερμανόφωνου πληθυσμού ηλικίας 14 ετών και άνω.
πηγη: INTZEIDIS www.intzeidis.de.