Εφόσον δεν έχουν μονοπώλιο, οι λάτρεις του κρασιού στο Ηνωμένο Βασίλειο έχουν μεγάλα κενά, για τον κόσμο του κρασιού.
"Ενώ οι Βρετανοί καταναλώνουν 22 εκατομμύρια μπουκάλια κρασιού ετησίως, φαίνεται ότι υπάρχει ένα χάσμα μεταξύ του αγαπημένου ποτού τους και της γνώσης που έχουν γι 'αυτό", επισημαίνει ο εκπαιδευτικός οργανισμός Wine & Spirit Education Trust (WSET ), ο οποίος έκανε έρευνα περίπου 1.500 Άγγλους ενήλικες (τον περασμένο Αύγουστο από την Ginger Research).
Το ένα τέταρτο των ερωτηθέντων πιστεύουν ότι δεν έχουν γνώση γύρω από τον οίνο*, είναι πιθανόν να μην γνωρίζουν τι σημαίνει terroir: το 30% θεωρεί ότι είναι ένα είδος γαλλικής ταινίας τρόμου και το 28% πιστεύουν ότι είναι ράτσα σκύλου. Το 34% συνδέει τη λέξη με τον κόσμο του κρασιού. Η έκφραση «έχει φελλο» είναι επίσης αινιγματική, το 37% των ερωτηθέντων πιστεύουν ότι είναι κομμάτια από φελλό που πέφτουν στο μπουκάλι. Η ονομασία προέλευσης Sauternes είναι γνωστή από το 43% των ερωτηθέντων, το 29% όμως πιστεύουν ότι είναι πορτοκαλί χρώμα, το 20% πιστεύουν ότι είναι παραθαλάσσιο θέρετρο και το 7% θεωρούν ότι είναι πλανήτης του ηλιακού συστήματος.
Στην πράξη, το ένα τρίτο των βρετανών καταναλωτών αναγνωρίζουν ότι αγοράζουν ένα μπουκάλι κρασί από την ελκυστικότητα του σήματος. Το 10% παρακινούνται για την αγορά τους από τον "αριστοκρατικό" ήχο της λέξης cuvée. Αν και το 51% των ερωτηθέντων θέλει να μάθει περισσότερα για το κρασί, το 34% δεν γνωρίζει από πού να ξεκινήσει, το 28% κρίνει από την αρχή ότι το θέμα είναι πολύ περίπλοκο και το 17% υποστηρίζει ότι είναι "τραυματισμένο από ένα επιτηδευμένο sommelier ".
*: 8% εκτιμούν ότι έχουν καλή γνώση και 12% ότι ξέρουν να διαλέξουν από μια λίστα κρασιών. Το 13% ισχυρίζονται ότι μπορεί να παραπλανηθούν, χωρίς να έχουν τις λιγότερες γνώσεις.
Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις