Το Γραφείο Ε.Ο.Υ. Νέας Υόρκης προέβη σε εμπεριστατωμένη έρευνα βάσει της οποίας εξετάζονται και αναλύονται τρεις βασικές πτυχές του ηλεκτρονικού εμπορίου, - οι τάσεις, οι εξελίξεις, στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου, το γιατί και το πώς, με στόχο οι Έλληνες εξαγωγείς τροφίμων και ποτών να κάνουν χρήση των νέων εργαλείων - με σημείο αναφοράς την αγορά των Η.Π.Α.
Ξεκινώντας με την ιστορική εξέλιξη του ηλεκτρονικού εμπορίου αγαθών τις Η.Π.Α. γίνεται εκτενής αναφορά στο γιατί οι Η.Π.Α. θα έπρεπε να αποτελούν αγορά προτεραιότητας για τις ελληνικές εξαγωγές και πώς μπορεί ο έλληνας παραγωγός να πουλήσει ηλεκτρονικά σε μια κολοσσιαία αγορά, η οποία έχει ανεξάντλητη δυναμική αλλά δημιουργεί και παγκόσμιες τάσεις.
Το γραφείο Ο.Ε.Υ. Νέας Υόρκης κατέληξε στο συμπέρασμα ότι, υπό προϋποθέσεις , η αγορά είναι δεκτική σε on – line πωλήσεις ελληνικών συσκευασμένων διατροφικών ειδών.
Πατήστε ΕΔΩ για την έρευνα e–commerce στις Η.Π.Α.
Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις