Η συστηματική και στοχευμένη προβολή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας τέθηκε στο επίκεντρο της συζήτησης κατά τη διάρκεια ευρείας τηλεδιάσκεψης που διοργάνωσε χθες η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, με τη συμμετοχή τουριστικών φορέων της περιοχής. Στην τηλεδιάσκεψη συμμετείχαν, μεταξύ άλλων, εκπρόσωποι του ΕΟΤ, του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, των Τουριστικών Οργανισμών Θεσσαλονίκης και Χαλκιδικής, του Δήμου Θεσσαλονίκης, των Ενώσεων Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, Χαλκιδικής, Πιερίας, Σερρών, Ημαθίας, καθώς και ιδιώτες ξενοδόχοι της Περιφερειακής Ενότητας Κιλκίς, το Γραφείο Συνεδρίων και Επισκεπτών Θεσσαλονίκης, αλλά και ομοσπονδίες, σύλλογοι και σωματεία καταλυμάτων, η Ένωση Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας- Θράκης και ιδιωτικοί φορείς του τουρισμού, όπως η Fraport Greece, η AEGEAN Airlines και η Marketing Greece.
Κοινή διαπίστωση των συμμετεχόντων είναι ότι ο τουρισμός περνά τη μεγαλύτερη κρίση ιστορικά και απαιτείται συνεργασία, σύμπνοια, συντονισμός και συνέπεια στη διαχείριση αυτής της πρωτοφανούς κατάστασης. Αξιοποιώντας το συγκριτικό πλεονέκτημα του οδικού τουρισμού, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας μπορεί να προσελκύσει μεγάλο πλήθος τουριστών από τα Βαλκάνια και την Κεντρική Ευρώπη. Παράλληλα, η στόχευση προς θεματικά είδη και εναλλακτικές μορφές τουρισμού, καθώς και η ενίσχυση του εγχώριου τουρισμού, αποτελούν για φέτος το στοίχημα, σε συνδυασμό με τις αεροπορικές συνδέσεις με στοχευμένες αγορές και τον οδικό τουρισμό, με βασική επιδίωξη την τόνωση και την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου στην Κεντρική Μακεδονία.
Όπως επισημάνθηκε κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας θα ξεκινήσει το επόμενο διάστημα μια ολοκληρωμένη στρατηγική τουριστικής προβολής με τη συμμετοχή όλων των παραπάνω φορέων, προκειμένου να επιτευχθούν τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα σ' αυτή την ιδιαίτερη συγκυρία.
Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις