Αν και υπάρχει ανάπτυξη των πωλήσεων κρασιών μέσω Internet, λίγα είναι τα στοιχεία για την ποσοτικοποίηση των δεδομένων αυτών μέσω αυτής της διαδρομής πωλήσεων. Το Παρατηρητήριο Οίνου Αργεντινής αντιμετωπίζει αυτήν την διάσταση μέσω της τελευταίας έκθεσής του για τις κύριες καταναλώτριες χώρες οίνου.
Το 2011, το 5,45% από τα 13,98 εκατομμύρια εκατόλιτρα οίνου που καταναλώθηκαν στο Ηνωμένο Βασίλειο είχαν παραγγελθεί από το διαδίκτυο. Το ποσοστό αυτό ήταν σταθερό σε σύγκριση με το 2010, αλλά παρέμεινε σε φάση ανάπτυξης σταθερά τα τελευταία χρόνια (4,08% των πωλήσεων στο Διαδίκτυο το 2006). Στις Ηνωμένες Πολιτείες, οι πωλήσεις είναι εξαιρετικά δημοφιλείς μέσω του Διαδικτύου και αντιπροσωπεύουν το 4,7% των 27,25 εκατομμυρίων εκατολίτρων που καταναλώθηκαν το 2011. Η ανάπτυξη των άμεσων πωλήσεων μέσω του Διαδικτύου εξακολουθεί να είναι σημαντική στις Ηνωμένες Πολιτείες: 4,15% το 2010, 2,69% το 2006 ...
Η εικόνα όμως δεν είναι τόσο ομοιογενής σε όλες τις αγορές. Στον Καναδά, για παράδειγμα, το ποσοστό των online αγορών έχει πέσει στο 0,17% το 2011, ενώ ήταν 0,42% το 2008. Στην Κίνα, οι αγορές μέσω διαδικτύου είναι οριακές, με το 0,57% να αγοράζεται σε σύνολο 38,72 εκατομμυρίων εκατολίτρων το 2011.