Την επανεξέταση της απόφασης της Olympic Air για διακοπή του δρομολογίου Θεσσαλονίκη-Aθήνα από τις 14 Οκτωβρίου 2013 ζητά με σημερινή επιστολή του προς την εταιρία ο Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος. Για το ίδιο θέμα και γενικότερα για τον αποκλεισμό της Θεσσαλονίκης ο ΣΕΒΕ έστειλε επίσης επιστολή στον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, ζητώντας τη συνδρομή του στη βελτίωση της υφιστάμενης κατάστασης.
Στις σχετικές επιστολές ο Πρόεδρος του ΣΕΒΕ κ. Δημήτρης Λακασάς επισημαίνει ότι με προβληματισμό ο ΣΕΒΕ και τα μέλη του ενημερώθηκαν για την απόφαση της εταιρίας να διακόψει από τον Οκτώβριο τις πτήσεις από και προς Αθήνα από το αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης, επικαλούμενη εξορθολογισμό του πτητικού της έργου.
Ο ΣΕΒΕ σημειώνει ότι, η κατάργηση αυτού του δρομολογίου προστίθεται σε ένα σταδιακό αποκλεισμό της Θεσσαλονίκης από αέρος, αυτή τη φορά από τον πρώην εθνικό αερομεταφορέα, με επιπτώσεις στην επιχειρηματικότητα και στον τουρισμό, καθώς υφίσταται συνεχής ανάγκη μετακινήσεων επιχειρηματιών, στελεχών και τουριστών από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα και το αντίστροφο, αλλά και μέσω αυτής προς Θεσσαλονίκη.
Γενικότερα και πέρα από τον τουρισμό (απλό και συνεδριακό), η εξωστρεφής επιχειρηματική κοινότητα της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης περιοχής της στηρίζει χρόνια τα δρομολόγια της Olympic Air και των άλλων εταιριών. Μπορεί η Ελλάδα να βρίσκεται σε ύφεση, αυτό όμως δε σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι οι επιχειρηματίες της περιοχής μας δε συνεχίζουν να είναι ενεργοί και δυναμικοί, αναζητώντας τους καλύτερους τρόπους μετακίνησής τους στο εσωτερικό και στο εξωτερικό για τη διεκπεραίωση των εμπορικών τους συναλλαγών. Και σε αυτή την προσπάθεια ο ΣΕΒΕ ελπίζει και ζητά από τις αεροπορικές εταιρίες να συνεχίσουν να είναι αρωγοί, προς αμοιβαίο όφελος.
Επίσης καθοριστική για το ΣΕΒΕ είναι η επανασύνδεση της Θεσσαλονίκης με κάποιο σημαντικό αεροπορικό κέντρο (hub) της Κεντρικής Ευρώπης και από εκεί σε ολόκληρο τον κόσμο, με καθημερινό δρομολόγιο που θα δίνει τη δυνατότητα στους βορειοελλαδίτες εξαγωγείς ακόμη και της αυθημερόν μετακίνησης (νωρίς το πρωί αναχώρηση και επιστροφή αργά το βράδυ) σε όλη την Ευρώπη. Κάτι τέτοιο είναι πολύ βολικό και σχετικά οικονομικό, καθότι κερδίζουν χρόνο αλλά και χρήμα, αφού δεν είναι υποχρεωμένοι να διανυκτερεύουν για τις επαγγελματικές τους ανάγκες, εφόσον κάτι τέτοιο δεν είναι απαραίτητο.
Ο κ. Λακασάς ζητά από τη Διοίκηση της εταιρίας να επανεξετάσει την απόφασή της για την κατάργηση του δρομολογίου Αθήνα-Θεσσαλονίκη και από τον Υπουργό κ. Χρυσοχοΐδη την όποια δυνατή παρέμβασή του για την άρση του αποκλεισμού της Θεσσαλονίκης που είναι αρνητική για τις επιχειρήσεις, τον τουρισμό, την τοπική και εθνική οικονομία και τις εξαγωγές.