Ενημερωτική καμπάνια, με μήνυμα “ΜΑΘΕ ΤΟ ΛΑΔΙ ΣΟΥ!”, δημιούργησε και προβάλλει, σε τηλεοπτικούς σταθμούς εθνικής εμβέλειας, ο ΣΕΒΙΤΕΛ. Η καμπάνια δίνει έμφαση σε τρεις λέξεις, με τις οποίες συνδέεται το επώνυμο τυποποιημένο ελαιόλαδο: Ταυτότητα, Ποιότητα, Γεύση.
Οι περγαμηνές των επιχειρήσεων τυποποίησης ελαιολάδου, αλλά και κάθε αναγνώριση από έγκυρους και πιστοποιημένους φορείς, έχουν κερδηθεί με κόπο, μόχθο και πραγματική αγάπη για το μοναδικό δώρο της φύσης που λέγεται ελαιόλαδο. Κάθε επώνυμη συσκευασία ελαιολάδου περιέχει πολλά περισσότερα από ετικέτα, πώμα ασφαλείας ή πληροφορίες για την προέλευσή του. Περιέχει το αποτέλεσμα μίας απαιτητικής διαδικασίας που «φωτογραφίζει» όλους εκείνους που έχουν ταχθεί στο να αναδεικνύουν, να φροντίζουν και να προσφέρουν στην καλύτερή του μορφή, το υγρό χρυσάφι της ελληνικής γης.
Στα τρία τηλεοπτικά spots, μία φιάλη, με χρυσοπράσινο, λαμπερό ελαιόλαδο, γίνεται το σύμβολο των τυποποιημένων ελαιολάδων και κάθε φορά, η ετικέτα του προβάλει και ένα από τα χαρακτηριστικά που προσφέρει υπεραξία στο επώνυμο τυποποιημένο ελαιόλαδο.
Τα μηνύματα που εκφωνούνται είναι τα επόμενα:
1.Στο τυποποιημένο ελαιόλαδο κάθε ετικέτα διηγείται και μια ιστορία.
Είναι η ταυτότητά του. Το από πού έρχεται και από πού πέρασε, για να φτάσει εγγυημένο και θρεπτικό στο τραπέζι σου.
2. Στο τυποποιημένο ελαιόλαδο κάθε ετικέτα είναι και μία επιβράβευση.
Γιατί για να την κερδίσει έχει περάσει όλα τα στάδια που εγγυώνται την αγνότητα και την ποιότητά του.
3. Στο τυποποιημένο ελαιόλαδο κάθε ετικέτα είναι και μία υπόσχεση:
ότι η γεύση και η διατροφική του αξία παραμένουν αναλλοίωτες για να τις απολαμβάνεις κάθε μέρα στο τραπέζι σου.
Τα video κλείνουν με το μήνυμα της καμπάνιας “ΜΑΘΕ ΤΟ ΛΑΔΙ ΣΟΥ”.
Αξίζει να σημειωθεί ότι σε αυτήν την εκστρατεία ενδυνάμωσης του επώνυμου τυποποιημένου ελαιολάδου, έχουν συμβληθεί κάτω από τον συλλογικό τους φορέα, 12 επιχειρήσεις του κλάδου (UPFIELD, ΜΙΝΕΡΒΑ, ΛΑΤΖΙΜΑΣ, ΚΟΡΕ, ΟΛΥΜΠΙΑ ΧΕΝΙΑ, ΑΓΡΟΒΙΜ, ΓΑΙΑ ΤΡΟΦΙΜΑ, ΚΑΡΠΕΑ, NUTRIA, OLIVARTIA, ΣΑΒΟΥΙΔΑΚΗΣ & TERRA CRETA), με το μήνυμα “Το καλό ελαιόλαδο μάς ενώνει”.
Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις