Περίπου το 69% του προτεινόμενου δικτύου μεταφοράς υδρογόνου αποτελείται από μετασκευασμένους υφιστάμενους αγωγούς φυσικού αερίου. Το υπόλοιπο 31% των νέων αγωγών χρειάζονται για τη σύνδεση νέων χρηστών και βρίσκονται σε χώρες με μικρά δίκτυα φυσικού αερίου σήμερα, αλλά με μεγάλη αναμενόμενη ζήτηση και προσφορά υδρογόνου στο μέλλον.
Όπως επισημάνθηκε κατά την παρουσίαση του σχεδίου, το όραμα για μία «ραχοκοκαλιά» υδρογόνου μήκους περίπου 40.000 χλμ. έως το 2040 απαιτεί μία εκτιμώμενη συνολική επένδυση ύψους 43 - 81 δισ. ευρώ.
Η επένδυση ανά χιλιόμετρο αγωγού είναι χαμηλότερη σε σύγκριση με την έκθεση που δημοσίευσε η EHB το περασμένο έτος, ενώ η μεταφορά υδρογόνου άνω των 1.000 χιλιομέτρων θα κοστίζει κατά μέσο όρο 0,11 - 0,21 ευρώ ανά κιλό υδρογόνου, καθιστώντας το σχέδιο EHB μια οικονομικά αποδοτική επιλογή για μεταφορά υδρογόνου σε μεγάλες αποστάσεις.
Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις