Η Διοίκηση του e-ΕΦΚΑ ενημερώνει ότι λόγω βλάβης του ΟΤΕ στο τηλεφωνικό κέντρο του Ε΄ Τοπικού Υποκαταστήματος Μισθωτών Θεσσαλονίκης.
Η Διοίκηση του e-ΕΦΚΑ ενημερώνει ότι λόγω βλάβης του ΟΤΕ στο τηλεφωνικό κέντρο του Ε΄ Τοπικού Υποκαταστήματος Μισθωτών Θεσσαλονίκης και μέχρι την αποκατάσταση της λειτουργίας του, η επικοινωνία των ασφαλισμένων θα γίνεται είτε μέσω του ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών 1555, που προσφέρει άμεση, έγκυρη και φιλική εξυπηρέτηση στους πολίτες, καλώντας χωρίς χρέωση, 24 ώρες το 24ώρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο, με ελάχιστο χρόνο αναμονής, είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ως εξής:
Στο κεντρικό e-mail της οργανικής μονάδας :e.misth.thess@efka.gov.gr και στα e-mails των επιμέρους Τμημάτων:
- tm.mitr.e.misth.thess@efka.gov.gr; Τμήμα Μητρώου Ασφαλισμένων για θέματα ασφαλιστικής ικανότητας, απογραφής κ.ά.
- tm.aesodke.e.misth.thess@efka.gov.gr; tm.besodke.e.misth.thess@efka.gov.gr;Τμήμα Α΄ & Β΄ Εσόδων tm.paroxon.e.misth.thess@efka.gov.gr; Τμήμα Παροχών
- tm.parsynt.e.misth.thess@efka.gov.gr; Τμήμα Συντάξεων
- tm.esodoik.e.misth.thess@efka.gov.gr; για θέματα Οικοδομοτεχνικών Έργων
- tm.dioik.e.misth.thess@efka.gov.gr; για θέματα Ενστάσεων
Καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια για την επίλυση του προβλήματος το συντομότερο δυνατόν.