ΣΔΙΤ: Ποιοι κατέθεσαν δεσμευτικές προσφορές για Flyover και Καλαμάτα-Πύλος-Μεθώνη

Κατατέθηκαν οι δεσμευτικές προσφορές για τα πρώτα δύο οδικά έργα του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, που υλοποιούνται μέσω ΣΔΙΤ

Υποβλήθηκαν χθες, Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2021, οι δεσμευτικές προσφορές για τα πρώτα δύο οδικά έργα του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, που υλοποιούνται μέσω ΣΔΙΤ.

Πρόκειται για τον αυτοκινητόδρομο «Νέα Ανατολική Περιφερειακή Οδός» (FlyOver), προϋπολογισμού 373 εκατομμυρίων ευρώ, στη Θεσσαλονίκη και τον οδικό άξονα «Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος - Μεθώνη», προϋπολογισμού 251 εκατομμυρίων ευρώ, στην Πελοπόννησο.
FLYOVER

Στον διαγωνισμό ΣΔΙΤ για τη «Νέα Ανατολική Περιφερειακή Οδό Θεσσαλονίκης» (FlyOver) υπέβαλαν δεσμευτικές προσφορές οι ακόλουθοι οικονομικοί φορείς:

  1.     INTRAKAT ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΩΝ ΕΡΓΩΝ
  2.     ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΑΒΑΞ Α.Ε. – ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε.
  3.     ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  4.     ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ

Το έργο αφορά στην κατασκευή μιας Υπερυψωμένης Ταχείας Λεωφόρου (ΥΤΛ, το λεγόμενο Flyover), μήκους περίπου 13,5 χιλιομέτρων, τέσσερα εκ των οποίων σε συνεχή γέφυρα, με τέσσερεις λωρίδες, δύο συν λωρίδα έκτακτης ανάγκης (ΛΕΑ), ανά κατεύθυνση. Το έργο αναμένεται να έχει προσωρινό ανάδοχο αρχές του έτους και θα ξεκινήσει η κατασκευή του εντός του 2022.

Το κόστος του έργου εκτιμήθηκε σε 462 εκατ. ευρώ (ποσό με ΦΠΑ, ποσό χωρίς ΦΠΑ 373,2 εκατ. ευρώ). Η διάρκεια της σύμβασης ορίστηκε σε 360 μήνες (30 χρόνια), εκ των οποίων τα πρώτα 4 αφορούν την κατασκευή.
Οδικός άξονας Καλαμάτα-Πύλος-Μεθώνη

Στον διαγωνισμό ΣΔΙΤ για το «Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη» υπέβαλαν δεσμευτικές προσφορές τα ακόλουθα σχήματα:

  1.     ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΑΒΑΞ Α.Ε. – ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε.
  2.     ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε. – ΙΝΤΡΑΚΑΤ

Το έργο περιλαμβάνει τη βελτίωση και αναβάθμιση περίπου 20 χλμ υφιστάμενων οδών, την κατασκευή νέας αρτηρίας σε ένα μήκος περίπου 30 χλμ, τη προσαρμογή και βελτίωση 14 χλμ κάθετου οδικού δικτύου, την κατασκευή νέου παράπλευρου οδικού δικτύου 41,4 χλμ, την κατασκευή 12 γεφυρών και πολλών συνοδών τεχνικών έργων (ισόπεδους κόμβους, υδραυλικά έργα, τοίχους αντιστήριξης κα.). Το έργο αναμένεται να έχει προσωρινό ανάδοχο αρχές του έτους και θα ξεκινήσει η κατασκευή του εντός του 2022.

Το κόστος του έργου έχει εκτιμηθεί σε ποσό 312,23 εκατ. ευρώ με ΦΠΑ. Η διάρκεια της σύμβασης θα είναι για συνολικά 30 χρόνια. Από αυτά, τα περίπου 4 θα αφορούν την περίοδο κατασκευής.