Ο συνδυασμός των ταξιδιωτικών απαγορεύσεων, των διαδοχικών lockdowns, των κλειστών σχολείων και των ακυρώσεων κοινωνικών εκδηλώσεων φαίνεται ότι οδήγησε αρκετούς στην εύκολη λύση του αλκοόλ.
Πώς αλλιώς εξηγείται, άλλωστε, η αύξηση των πωλήσεων αλκοολούχων ποτών κατά τη διάρκεια της τελευταίας διετίας, δηλαδή από τον Μάρτιο του 2020 και έκτοτε.
Κι όλα αυτά, ενόσω για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα, τα μπαρ και τα εστιατόρια ήταν κλειστά ή εμπίπταν σε περιορισμούς.
Μάλιστα, οι πωλήσεις off-premise, δηλαδή μέσω περιπτέρων, σούπερ μάρκετ, παντοπωλείων, καβών και άλλων αντίστοιχων σημείων πώλησης λιανικής, αναμένεται να συνεχίσουν την ανοδική πορεία.
Πηγή: moneyreview (Bloomberg)
Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις