Μεγάλη έρευνα για το κρέας και τις συνήθειες των καταναλωτών θα παρουσιαστεί στη 2η έκθεση MEAT DAYS 2013

Ενδιαφέροντα στοιχεία για τις συνήθειες των Ελλήνων στην κατανάλωση κρέατος προκύπτουν από την έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρεία Interview, η οποία θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στην έκθεση MEAT DAYS 2013, το Σάββατο 2 Νοεμβρίου, στις 17:00, στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo, στα Σπάτα Αττικής.

Η έρευνα διεξήχθη για λογαριασμό της o.mind Creatives, διοργανώτριας εταιρείας της έκθεσης MEAT DAYS 2013 και εκδότριας του περιοδικού MEAT PLACE, με σκοπό την ενημέρωση των κρεοπωλών, των εμπόρων και των παραγωγών έτσι ώστε να αποκομίσουν χρήσιμες πληροφορίες που αφορούν τις προτιμήσεις, τις συνήθειες και τις απαιτήσεις των πελατών τους και γενικότερα του σύγχρονου Έλληνα καταναλωτή. Πληροφορίες που δείχνουν ουσιαστικά τις τάσεις και τις κατευθύνσεις που κινείται το καταναλωτικό κοινό που συνεχώς εκπαιδεύεται και γίνεται ολοένα πιο συνειδητοποιημένο στις αγορές του.  

Τι κρέας προτιμούν οι Έλληνες καταναλωτές; Τι τους αρέσει να βρίσκουν στα κρεοπωλεία; Γιατί εμπιστεύονται τον παραδοσιακό κρεοπώλη τους; Τους αρέσει η ιδέα της ζεστής γωνιάς; Αγοράζουν κρέας από τα supermarkets; Πόσο στηρίζουν τους Έλληνες παραγωγούς και τα εγχώρια προϊόντα; Αυτά και πολλά ακόμη ερωτήματα έχει θέσει η εταιρεία ερευνών Interview, με στόχο να καταγράψει τον παλμό της αγοράς δίνοντας πολύτιμα στοιχεία που αφορούν άμεσα τους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του κρέατος.

 Όσοι επιθυμούν να παρακολουθήσουν την παρουσίαση της έρευνας στη MEAT DAYS 2013 θα πρέπει να στείλουν τα στοιχεία τους είτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] είτε στον αριθμό fax 210 9010041. Η συμμετοχή είναι δωρεάν και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

 

Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις