Δ.Μελάς: Λείπει το μάρκετινγκ στα ελληνικά προϊόντα

 «Η Sturbacks κατόρθωσε να πουλήσει καφέ στην Κίνα` μια χώρα με τεράστια παράδοση στο τσάι. Η Sturbacks τα κατάφερε γιατί είχε εξαιρετικό μάρκετινγκ».
Αυτό ανέφερε σήμερα  ο γενικός γραμματέας Διεθνών Σχέσεων του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης, Δημήτρης Μελάς κατά τη διάρκεια της ομιλίας του στο συνέδριο Exports Money Conference 2013, που πραγματοποιείται στο Καβούρι και διοργανώνει η Ethos Media και μεταξύ των χορηγών είναι και το Agrocapital.
Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του ο κ.Μελάς ανέφερε ότι ο αγροτικός τομέας παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στην Οικονομία της Ελλάδας με κύριο αντικείμενο τη Γεωργία, την Κτηνοτροφία, την Αλιεία και τη Δασοκομία και συμβάλλει συν τοις άλλοις στη βιομηχανία τροφίμων και στις θέσεις απασχόλησης. Όπως ανέφερε, για να μπορέσει ο αγροδιατροφικός τομέας ν΄αναπτυχθεί πρέπει να λειτουργεί σ΄ένα υγιές πλαίσιο που να προστατεύει διαρκώς από τις έντονες διακυμάνσεις που παρατηρούνται στην αγορά. Τόνισε ότι η αστάθεια τιμών στα τρόφιμα, η οποία παρατηρείται διεθνώς σε συνδυασμό με τα παγκόσμια οικονομικά προβλήματα μπορεί να οδηγήσει σε μείωση των επενδύσεων στη Γεωργία με αρνητικό επακόλουθο
στην εξαγωγική δραστηριότητα.
Η βασική στρατηγική σε εθνικό επίπεδο, όπως εξήγησε, βασίζεται στο τρίπτυχο: ταυτότητα, ποιότητα, αειφορία και τόνισε ότι τα ελληνικά προϊόντα είναι υψηλής ποιότητας, έχουν ιδιαίτερες και μοναδικές γεύσεις και μεγάλη θρεπτική αξία κι οφείλουμε να τα συνδέσουμε με τη Μεσογειακή Δίαιτα. Αλλά το θέμα του μάρκετινγκ, τόνισε πως, πρέπει να εξεταστεί πιο σοβαρά από τις επιχειρήσεις και να συνδυαστεί με το τουριστικό προιόν της χώρας μας, βάζοντας μακροχρόνια σχέδια για αγορές στόχους.
 

Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις