Αύξηση 12,3% σημείωσε ο όγκος των πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο της χώρας τον Μάρτιο εφέτος, παρά το γεγονός ότι στις μισές από τις επιμέρους κατηγορίες των καταστημάτων ο τζίρος ήταν μειωμένος.
Ειδικότερα, αύξηση του όγκου των πωλήσεων καταγράφηκε σε: Μεγάλα καταστήματα τροφίμων (12,5%), Έπιπλα- ηλεκτρικά είδη-οικιακό εξοπλισμό (6,2%), Πολυκαταστήματα (1,2%) και Τρόφιμα- ποτά- καπνό (0,8%). Στον αντίποδα, οι πωλήσεις κινήθηκαν πτωτικά σε: Ένδυση- υπόδηση (28,1%), Καύσιμα και λιπαντικά αυτοκινήτων (3%), Βιβλία- χαρτικά- λοιπά είδη (2,2%) και Φαρμακευτικά- καλλυντικά (0,5%).
Όπως ανακοίνωσε η ΕΛΣΤΑΤ, ο γενικός δείκτης όγκου (κύκλος εργασιών σε σταθερές τιμές) παρουσίασε αύξηση 12,3% τον Μάρτιο 2022 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2021, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2022 σημείωσε αύξηση 2,3%. Ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε αύξηση 1,8% τον Μάρτιο 2022 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2022.
Ο γενικός δείκτης κύκλου εργασιών (κύκλος εργασιών σε τρέχουσες τιμές) παρουσίασε αύξηση 20,2% τον Μάρτιο 2022 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2021, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2022 σημείωσε αύξηση 5,6%. Ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε αύξηση 2,7% τον Μάρτιο 2022 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2022.
Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις