Η τιμή της ζάχαρης δικής της ετικέτας αυξήθηκε την περασμένη εβδομάδα σε Lidl και Tesco, έδειξε η υπηρεσία παρακολούθησης Key Value Items του The Grocer.
Η τιμή της ζάχαρης ήταν 95p και στους δύο λιανοπωλητές στις 5 Δεκεμβρίου, από 85p την προηγούμενη εβδομάδα. Στο Lidl αυτή ήταν η τρίτη αύξηση τιμών από τις αρχές Νοεμβρίου. στην Tesco ήταν η τέταρτη αύξηση από τις αρχές Οκτωβρίου.
Αυτό έφερε τη Lidl και την Tesco να ευθυγραμμιστούν με τις Aldi και Sainsbury's, οι οποίες την περασμένη εβδομάδα αύξησαν τις τιμές τους σε 95 p από 85 p.
Η τιμή της ζάχαρης έχει αυξηθεί σε κάθε λιανοπωλητή τους τελευταίους δύο μήνες, με τη μέση τιμή να αυξάνεται από 65 p στις αρχές Σεπτεμβρίου σε 94 p στις 5 Δεκεμβρίου.
Ο Paul Stainton, συνεργάτης της IPLC, επεσήμανε την τιμή των βασικών προϊόντων ζάχαρης η οποία, σύμφωνα με την Παγκόσμια Τράπεζα, αυξήθηκε από 0,2822 $ ανά κιλό (Νοέμβριος 2019) σε 0,4074 $ ανά κιλό (Νοέμβριος 2022), σημειώνοντας αύξηση 44%.
«Αυτή η αύξηση της πρώτης ύλης, μαζί με τις τεράστιες αυξήσεις στο ενεργειακό κόστος, είχε ως αποτέλεσμα το κύμα αυξήσεων σε επίπεδο λιανικής», δήλωσε ο Stainton.
Από έτος σε έτος, η μέση τιμή της ζάχαρης αυξήθηκε κατά 46%.
Η Lidl αύξησε επίσης την τιμή του υγρού πλυντηρίου με δική της ετικέτα, από 2,49 £ σε 3,09 £.
Η τιμή του τσαγιού Yorkshire έχει επίσης αυξηθεί. Στους τρεις λιανοπωλητές που παρακολουθήθηκαν και μεταφέρουν τα πακέτα των 210 σακουλών, Aldi, Lidl και Tesco, η τιμή αυξήθηκε από 5,13 £ σε 5,70 £. Η τιμή δεν αυξήθηκε στους λιανοπωλητές που μεταφέρουν τα πακέτα των 240 σακουλών.
Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις