Στροφή προς τα κατεψυγμένα τρόφιμα από τους Βρετανούς λόγω ακρίβειας
Στροφή προς τα κατεψυγμένα τρόφιμα από τους Βρετανούς λόγω ακρίβειας

Εν μέσω της συνεχιζόμενης κρίσης ακρίβειας στη χώρα και με τον επιμέρους πληθωρισμό στα τρόφιμα για τον Φεβρουάριο να ανέρχεται σε 18,2%, οι Βρετανοί καταναλωτές στρέφονται προς την αγορά κατεψυγμένων τροφίμων έναντι φρέσκων προϊόντων για λόγους οικονομίας.

Η τάση αυτή επιβεβαιώνεται από έρευνα της εταιρείας δημοσκοπήσεων Kantar που παρουσιάζει το BBC, αλλά και από μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ.

Η πιο αυξημένη ζήτηση, κατά 5,9% σε σχέση με προηγούμενα στοιχεία, καταγράφεται στο κατεψυγμένο κοτόπουλο.

Τα κατεψυγμένα συσκευασμένα γεύματα, όπως έτοιμα γεύματα κάθε είδους, πίτσες και κομμένες πατάτες καταγράφουν αυξημένες πωλήσεις σε ποσοστό 2,6%.

Κατεψυγμένα λαχανικά και κατεψυγμένα φρούτα για χυμούς και γλυκά βρίσκονται επίσης ψηλά στις προτιμήσεις των Βρετανών καταναλωτών αυτή την περίοδο.

Συνολικά, παρά το γεγονός ότι οι δαπάνες για αγορά τροφίμων στη Βρετανία έχει υποχωρήσει κατά 4% το τελευταίο τρίμηνο, κατά τις 12 εβδομάδες ως τα μέσα Μαρτίου οι πωλήσεις κατεψυγμένων τροφίμων έμειναν σταθερές.

Γνωστές αλυσίδες σουπερμάρκετ όπως τα Waitrose, Marks & Spencer, Iceland και Tesco επιβεβαίωσαν στο BBC τη νέα καταναλωτική τάση. Το ίδιο αναφέρει και η Κοινοπραξία Βρετανικής Λιανικής.

Ξεχωριστή δημοσκόπηση από την εταιρεία Opinium σε δείγμα 2.000 καταναλωτών δείχνει επίσης πως ένας στους τέσσερις αγοράζουν πλέον περισσότερα κατεψυγμένα τρόφιμα.

Η ίδια έρευνα δείχνει επιπλέον πως το 30% των Βρετανών καταναλωτών αγοράζουν περισσότερα τρόφιμα από τα ράφια με μειωμένες τιμές λόγω εγγύτητας ημερομηνίας λήξης. Επίσης το 21% αγοράζουν λιγότερο κρέας και ψάρι.

Πηγή: skai (Γκαβός)

Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις