Που αποσκοπούν οι περικοπές.
Τον αριθμό των παραλλαγών προϊόντων που προσφέρει, μείωσε κατά ένα πέμπτο η Nestle, με σκοπό να γίνει πιο αποδοτική.
Οι ομάδες καταναλωτικών αγαθών διαθέτουν συνήθως χιλιάδες παραλλαγές μεγεθών και γεύσεων διαφορετικών προϊόντων. Η Nestle, η Danone και η Unilever τις έχουν περικόψει, έτσι ώστε να απλοποιήσουν τη λειτουργία τους, καθώς προσπαθούν να αυξήσουν τα κόστη για τους καταναλωτές.
Οι μειώσεις της Nestle προέρχονται τόσο λόγω των περικοπών όσο και από την εναρμόνιση του χαρτοφυλακίου, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Mark Schneider, σύμφωνα με το Bloomberg. «Καταλήξαμε με 10 ή 15 παραλλαγές όπου οι διαφορές ήταν ελάχιστες και στη συνέχεια προσπαθήσαμε να τις συμπτύξουμε σε μία ή δύο», είπε ο Schneider.
Παράλληλα πρόσθεσε πως αναμένει ότι πιθανότατα θα κοπεί περίπου ένα επιπλέον 10% των προϊόντων φέτος.
Το Νοέμβριο, η Nestle είπε ότι είχε περισσότερα από 100.000 προϊόντα παραλλαγών και το ένα τρίτο από αυτά αντιπροσωπεύουν μόλις το 1% των πωλήσεων.