"Η Ινδία είναι κατά κάποιον τρόπο η νέα Κίνα"
Οι αλλαγές στα επίπεδα του πληθυσμού και του εισοδήματος θα μετατοπίσουν τη ζήτηση τροφίμων και την τοποθέτηση των εταιρικών περιουσιακών στοιχείων, δήλωσε ο Michael Zerr, επικεφαλής του μακροπρόθεσμου μοντέλου της Cargill, Μινεάπολη, Μινεσότα, ΗΠΑ, στους συμμετέχοντες στην εναρκτήρια συνεδρία του Διεθνούς Κολλεγίου Γλυκαντικών στις 26 Φεβρουαρίου.
Όταν σκέφτεστε σε βάθος 10 ετών, δεν πρόκειται τόσο για τις τιμές όσο για το "πώς η Cargill τοποθετεί τα περιουσιακά στοιχεία σε όλη την αλυσίδα εφοδιασμού", δήλωσε ο Zerr. Μακροπρόθεσμες κινητήριες δυνάμεις είναι η αύξηση του πληθυσμού και το ακαθάριστο εγχώριο προϊόν.
Η μείωση του πληθυσμού στην Κίνα δίνει τη θέση του στην ανάπτυξη της Ινδίας, που είναι πλέον η πολυπληθέστερη χώρα του κόσμου, της Αφρικής και της Μέσης Ανατολής, δήλωσε ο Zerr.
Η ζήτηση τροφίμων μετατοπίζεται καθώς αυξάνεται το επίπεδο εισοδήματος, δήλωσε ο Zerr. Οι χώρες με χαμηλό εισόδημα επικεντρώνονται στις θερμίδες. Οι χώρες μεσαίου εισοδήματος τρώνε περισσότερο κρέας ή πρωτεΐνες και λιγότερα δημητριακά. Στις πλούσιες χώρες η εστίαση μετατοπίζεται στο χρόνο, με τους καταναλωτές να αγοράζουν τρόφιμα που είναι πιο βολικά και μεγαλύτερης ποικιλίας.
"Η Ινδία είναι κατά κάποιον τρόπο η νέα Κίνα", δήλωσε ο Zerr.
Καθώς ο πληθυσμός της Ινδίας αυξάνεται και τα εισοδήματα αυξάνονται, θα υπάρχει πολύ μεγαλύτερη ζήτηση για τρόφιμα, συμπεριλαμβανομένης της πρωτεΐνης (γαλακτοκομικά και όσπρια αντί για κρέας για πολιτιστικούς λόγους) και γλυκά, επίσης λόγω πολιτιστικών προτιμήσεων. Η ημερήσια κατανάλωση θερμίδων στην Ινδία εξακολουθεί να υπολείπεται της Κίνας κατά περίπου 700 θερμίδες.
Ο Zerr σημείωσε ότι η Κίνα δεν είναι μεγάλος καταναλωτής γλυκών, σε αντίθεση με την Ινδία, όπου υπάρχει μια "τεράστια κουλτούρα γύρω από τα γλυκά προϊόντα", που σημαίνει "τεράστια αύξηση της ζάχαρης στην Ινδία".