Σηματοδοτώντας μία Ευρωπαϊκή πρωτιά για μοντέλο Honda SUV, το νέο CR-V θα διατίθεται με προηγμένη τεχνολογία υβριδικής κίνησης. Το σύστημα Honda Hybrid Performance υιοθετεί ευφυή τεχνολογία Multi-Mode Drive (i-MMD) που αποτελείται από δυο ηλεκτροκινητήρες, έναν βενζινοκινητήρα κύκλου Atkinson και καινοτόμο σύστημα άμεσης μετάδοσης για κορυφαία απόδοση και αθόρυβη λειτουργία.
Το CR-V Hybrid συνδυάζει έναν αποδοτικό βενζινοκινητήρα 2.0-litre i-VTEC, έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα και μία μπαταρία ιόντων λιθίου. Η μέγιστη ισχύς φτάνει τα 184 PS (135 kW) με ροπή 315 Nm.
Αντί του συμβατικού κιβωτίου, μία μονάδα υποπολλαπλασιασμού δημιουργεί άμεση μετάδοση με σταθερή σχέση μεταξύ των κινούμενων εξαρτημάτων και ομαλή μεταφορά της ροπής. Με αυτή τη διάταξη, το σύστημα της Honda είναι πιο αθόρυβο από ένα πλανητικό e-CVT που κατά κανόνα χρησιμοποιείται σε άλλα υβριδικά οχήματα.
Η μοναδική τεχνολογία i-MMD της Honda ονομάζεται έτσι, επειδή επιλέγει έξυπνα και αυτόματα μεταξύ τριών προγραμμάτων οδήγησης για να πετυχαίνει τη βέλτιστη δυνατή απόδοση. Τα προγράμματα είναι:
* EV Drive – αντλεί ενέργεια από τη μπαταρία ιόντων λιθίου για λειτουργία του ηλεκτροκινητήρα και κίνηση των τροχών (με τον βενζινοκινητήρα απενεργοποιημένο)
* Hybrid Drive – ο βενζινοκινητήρας κινεί ένα δεύτερο μοτέρ/γεννήτρια που συμπληρώνει την ηλεκτρική ενέργεια από τη μπαταρία
* Engine Drive – Ένας συμπλέκτης κλειδώματος δημιουργεί άμεση σύνδεση μεταξύ του βενζινοκινητήρα και των τροχών.
Στις περισσότερες περιπτώσεις οδήγησης στην πόλη, το CR-V Hybrid θα επιλέγει αυτόματα μεταξύ Hybrid Drive και EV Drive για βέλτιστη απόδοση. Στο Hybrid Drive, το πλεόνασμα ενέργειας από τον βενζινοκινητήρα μπορεί να ανατροφοδοτείται για τη φόρτιση της μπαταρίας μέσω του μοτέρ-γεννήτριας. Το Engine Drive mode είναι η πιο αποδοτική ρύθμιση για οδήγηση υψηλών ταχυτήτων στον αυτοκινητόδρομο.
Σε μεσαίες ταχύτητες, το CR-V Hybrid θα λειτουργεί κατά κανόνα σε EV Drive περισσότερο από το μισό χρόνο, ενώ σε υψηλότερες ταχύτητες, το αυτοκίνητο θα κινείται με EV Drive σχεδόν το ένα τρίτο του χρόνου. Το λογισμικό ελέγχου (control software) του συστήματος i-MMD θα επιλέγει συνεχώς το κατάλληλο πρόγραμμα για μεγιστοποίηση της απόδοσης, ανάλογα με τις συνθήκες και το περιβάλλον, χωρίς παρέμβαση του οδηγού.
Οι μηχανικοί του προγράμματος CR-V Hybrid δούλεψαν σκληρά για να εξασφαλίσουν ότι η αλλαγή από τη μία πηγή ισχύος στην άλλη – συμπεριλαμβανομένης της λειτουργίας stop-start του κινητήρα όταν το όχημα είναι σταματημένο – είναι σχεδόν ανεπαίσθητη στον οδηγό και τους επιβάτες. Η ομαλή μεταφορά της ροπής σημαίνει ότι δεν υπάρχουν κραδασμοί από τη μετάδοση, ούτε ανεπιθύμητο feedback μέσω των πεντάλ ή του τιμονιού. Το ‘πολιτισμένο’ κινητήριο σύνολο συμβάλλει σημαντικά στον αθόρυβο χαρακτήρα του CR-V Hybrid.
Το σύστημα i-MMD έχει ρυθμιστεί για να προσφέρει γραμμική αίσθηση κατά την επιτάχυνση, με βελτιστοποιημένη χαρτογράφηση γκαζιού και απόκρισης κινητήρα, ώστε να εξασφαλίζεται ότι ο ήχος του κινητήρα ικανοποιεί τις προσδοκίες του οδηγού.
Το νέο CR-V Hybrid της Honda έχει μία μοναδική οθόνη Vehicle Driver Information Interface (DII) που προβάλλει την τρέχουσα κατάσταση λειτουργίας και επιτρέπει στον οδηγό να αντιλαμβάνεται πώς συνδυάζονται οι πηγές ισχύος για τη λειτουργία του οχήματος. Η ένδειξη προβάλει επίσης τη φόρτιση της μπαταρίας ιόντων λιθίου, ένα γραφικό της τρέχουσας ροής της ενέργειας και την κατάσταση επαναφόρτισης του συστήματος.
Η παραγωγή του 2019 Honda CR-V Hybrid για τις Ευρωπαϊκές αγορές πρόκειται να ξεκινήσει τον Οκτώβριο του 2018, με τις πρώτες παραδόσεις στους πελάτες στις αρχές του 2019