MCCORMICK X6.4: Σπεσιαλίστας στην παραγωγικότητα, άνεση και σχεδιασμό

Η McCormick έχει σχεδιάσει και αναπτύξει την νέα σειρά X6.4 με μια προοπτική : να δημιουργήσει μία σειρά τρακτέρ μεσαίας ισχύος, με πολλές επιλογές σύνθεσης έτσι ώστε να καλύπτουν τις απαιτήσεις των σύγχρονων αγροτών

Η McCormick έχει σχεδιάσει και αναπτύξει την νέα σειρά X6.4 με μια προοπτική : να δημιουργήσει μία σειρά τρακτέρ μεσαίας ισχύος, με πολλές επιλογές σύνθεσης έτσι ώστε να καλύπτουν τις απαιτήσεις των σύγχρονων αγροτών. Γεννημένο από την τεράστια εμπειρία των μηχανικών της Argo Tractors, τα τρακτέρ της σειράς Χ6.4 είναι σχεδιασμένα να ανταποκρίνονται σε οποιεσδήποτε καταστάσεις. Τα τρακτέρ της σειράς X6.4 διαθέτουν το μοντέρνο σχεδιασμό των τελευταίων σειρών τρακτέρ της οικογένειας McCormick, δημιουργώντας αισθητική δύναμης και στιβαρού σχεδιασμού. Η νέα καμπίνα είναι σχεδιασμένη για να προσφέρει ασύγκριτη περιμετρική ορατότητα και απεριόριστη άνεση.   

Όλα τα μοντέλα της σειράς εφοδιάζονται με κινητήρες Beta Power με σύστημα αύξησης ισχύος Power Plus και αποδίδουν ισχύς από 121 έως 140hp (με Power Plus). Τα τρακτέρ της σειράς Χ6.4 διαθέτουν υδραυλικό σύστημα ανύψωσης 3 σημείων ηλεκτρονικού ελέγχου με ανυψωτική ικανότητα 5400kg, 4 ταχυτήτων ΡΤΟ και υδραυλικό κύκλωμα κλειστού κέντρου παροχής 110 l/min. Εμπρόσθιο υδραυλικό σύστημα ανύψωσης 3 σημείων και εμπρόσθιο ΡΤΟ προσφέρουν στην σειρά τρακτέρ Χ6.4 μεγαλύτερη ευελιξία και το καθιστούν τα τρακτέρ ιδανικά για ευρύ φάσμα εργασιών. Η καμπίνα είναι εφοδιασμένη με μηχανική ανάρτηση η οποία σε συνδυασμό με τον εμπρόσθιο αναρτώμενο άξονα, εξασφαλίζουν την απεριόριστη άνεση του χειριστή, είτε στο χωράφι είτε στον δρόμο. Με λόγο βάρους-ισχύος 37 kg/hp, τα τρακτέρ της σειράς Χ6.4 είναι πανίσχυρα.

ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ TIER 4 FINAL BETAPOWER ΜΕ ΣΥΣΤΗΜΑ SCR ΚΑΙ DOC

Τα τρακτέρ της σειράς Χ6.4 είναι εφοδιασμένα με κινητήρες Beta Power 4.5L, 16-βαλβίδων, 4-κυλίδρων, με turbo και σύστημα ψεκασμού common rail. Οι κινητήρες αυτοί ικανοποιούν την προδιαγραφή καυσαερίων Tier 4 Final με την χρήση του συστήματος επιλεκτικής κατάλυσης Selective Catalytic Reduction SCR +οξειδωτικού καταλύτη DOC, ένα σύστημα επεξεργασίας καυσαερίων που μειώνει της εκπομπές χωρίς την επιβάρυνση της απόδοσης του τρακτέρ.

 

ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ VT-DRIVE: ΜΕΓΙΣΤΗ ΑΝΕΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ

Το κιβώτιο ταχυτήτων VT-Drive είναι συνεχούς μεταβαλλόμενης σχέσης μετάδοσης (CVT) ανεπτυγμένο Argo Tractors και προσφέρει 3 εμπρός και 2 όπισθεν βαθμίδες. Τα πλανητικά γρανάζια και οι υδραυλικοί συμπλέκτες του κιβωτίου VT-Drive είναι σχεδιασμένα για να μειώνουν ή να αυξάνουν την ταχύτητα περιστροφής του αδιαβάθμιτου κιβωτίου. Ο έλεγχος του κιβωτίου  VT-Drive είναι ενσωματωμένο στο μπράτσο πολυχειριστηρίων στο κάθισμα του οδηγού. Το εργονομικά σχεδιασμένο χειριστήριο VT Easy Pilot προσφέρει εύκολο και λεπτομερή χειρισμό και επιτρέπει στον χειριστή να αυξάνει ή να μειώνει την ταχύτητα χωρίς το πάτημα του γκαζιού. Το χειριστήριο επιτρέπει στον χειριστή τον έλεγχο του τρακτέρ καθώς και την λειτουργία των παρελκόμενων μέσω πλήθος λειτουργιών, όπως ο έλεγχος της ρεβέρσας, του υδραυλικού συστήματος ανύψωσης , των βοηθητικών παροχών και του cruise control. Όλες οι λειτουργίες περιγράφονται λεπτομερώς στο πράτσο με πολυχειριστήριο καθώς και στην οθόνη αφής.

ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ XTRASHIFT ΓΙΑ ΜΕΓΙΣΤΗ ΑΠΟΔΟΣΗ

Το κιβώτιο ταχυτήτων Xtrashift ξεχωρίζει για την αξιοπιστία του: προσφέρει 36 ταχύτητες εμπρός και 12 όπισθεν και με τις έρπουσες 48 εμπρός και 16 όπισθεν με ελάχιστη ταχύτητα 290 m/h. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι εύκολου ελέγχου:       τα γκρούπ και οι ταχύτητες επιλέγονται ευκολα με λεβιέδες δεξιά της θέσης οδήγησης καθώς ο έλεγχος της ρεβέρσας γίνεται με λεβιέ αριστερά στην κολώνα του τιμονιού. Το μπουτόν αποσύμπλεξης στον λεβιέ ταχυτήτων και η υδραυλική ρεβέρσα επιτρέπουν στον χειριστή την αλλαγή ταχυτήτων και κατευθύνσεων χωρίς το πάτημα του συμπλέκτη. Η υδραυλική ρεβέρσα διαθέτει ποτενσιόμετρο για την ακριβή ρύθμιση της αντίδρασής της.

 

ΚΑΜΠΙΝΑ DELUXE ΓΙΑ ΑΠΑΡΑΜΙΛΗ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΝΕΣΗ

Η σειρά Χ6.4 εντυπωσιάζει για το υψηλό επίπεδο άνεσης που προσφέρει η καμπίνα Deluxe. Ευρύχωρη και με εύκολη πρόσβαση στο εσωτερικό της, προσφέρει στον χειριστή ένα άνετο και μεγάλο περιβάλλον εργασίας. Η πλήρως ρυθμιζόμενη θέση οδήγησης διαθέτει κάθισμα με ανάρτηση αέρα, τηλεσκοπικά ρυθμιζόμενο τιμόνι που ανακλίνεται με το ταμπλό οργάνων. Όλα τα κύρια χειριστήρια είναι κατανεμημένα με εργονομικό τρόπο, εύκολα προσβάσιμα για μέγιστη ασφάλεια και άνεση χειριστή. Διαθέτοντας εσωτερικό σε στιλ αυτοκινήτου και με επίπεδα θορύβου μόλις 79 dB και με υψηλής απόδοσης κλιματιστικό, η καμπίνα Deluxe είναι σχεδιασμένη να ελαχιστοποιεί την κούραση του χειριστή κατά την διάρκεια πολύωρης εργασίας. Η καμπίνα εφοδιάζεται με μηχανική ανάρτηση για επιπρόσθετη άνεση. Η σειρά τρακτέρ Χ6.4 διαθέτει τηλεσκοπικά ρυθμιζόμενο τιμόνι που ανακλείνεται μαζί με το ταμπλό οργάνων. Η θέση οδήγησης προσφέρεται σε 2 τύπους: με μηχανική ανάρτηση και υφασμάτινη επένδυση ή με ανάρτηση αέρα και επένδυση  Alcantara, ένα υλικό εύκολο στην πλύση που συνδυάζει την πολυτέλεια και την αντοχή.

Η καμπίνα διαθέτει και κάθισμα συνοδηγού το οποίο ανακλείνεται για να επιτρέπει την ευκολότερη πρόσβαση στην καμπίνα. Όλα τα χειριστήρια μπορούν να είναι εύκολα αναγνωρίσιμα  επιτρέποντας γρήγορη χρήση και ρύθμιση. 

 

 

 

 

ΠΑΝΙΣΧΥΡΟ ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΨΗΛΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ

 

Τα τρακτέρ της σειράς Χ6.4 με Xtrashift διαθέτουν υδραυλικό κύκλωμα ανοικτού κέντρου με παροχή 66 l/min, η οποία καλύπτει τις περισσότερες απαιτήσεις εργασιών. Το σύστημα αυτό διαθέτει αντλία μεταβλητού όγκου που παρέχει ακριβώς την ποσότητα του λαδιού που απαιτείται, ελαχιστοποιώντας την επιβάρυνση της ισχύος του κινητήρα.  Ένα κλειστού κέντρου υδραυλικό κύκλωμα είναι διαθέσιμο σαν επιλογή για την έκδοση Xtrashift . Μία αντλία με παροχή 38 l/min τροφοδοτεί το τιμόνι, επιτρέποντας ομαλό και ακριβές στρίψιμο, ακόμα και στις πιο δύσκολες συνθήκες, βελτιώνοντας την άνεση και την απόδοση.