Nα αλλάξει τα πάντα στον έλεγχο των αυτοκινήτων από τα ΚΤΕΟ προσανατολίζεται το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών αλλά και του Περιβάλλοντος ώστε τα παλαιά οχήματα να περνούν από έλεγχο κάθε χρόνο.
Η ακριβής ηλικία των οχημάτων δεν έχει ακόμη ξεκαθαρίσει καθώς οι προτάσεις που έχουν πέσει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων είναι δύο και η μία αφορά σε οχήματα με ηλικίες πάνω από 10 έτη (οχήματα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας πριν το 2010) και η δεύτερη αφορά σε οχήματα με ηλικία άνω των 15 ετών (οχήματα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας πριν το 2005).
Δείχει οτι η κυβέρνηση επιδιώκει να αναγκάσει τους ιδιοκτήτες παλαιών αυτοκινήτων να τα... παρατήσουν καθώς θα φορτωθούν άλλο ένα «χαράτσι» για να τους πιέσουν να αγοράσουν καινούριο.
Και πως θα πάρουν καινούριο με μισθό 500 ευρώ;
Ο μέσος Έλληνας έχει 30 χιλιάδες στην άκρη για να αγοράσει ηλεκτρικό αυτοκίνητο;
Ελεγκτές και από το υπουργείο Μεταφορών
Ο στόχος πάντως που έχει θέσει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για την ανανέωση του στόλου των οχημάτων περιλαμβάνει και την ενεργοποίηση μηχανισμών ελέγχου για τα ΚΤΕΟ όπου τα τελευταία χρόνια φαίνεται ότι όλα τα οχήματα που περνούν από τεχνικό έλεγχο είναι σε άριστη κατάσταση με αποτέλεσμα να κόβονται ελάχιστα οχήματα με επικίνδυνες ελλείψεις.
Το 2017 στην Ελλάδα «κόπηκαν» μόλις 45 αυτοκίνητα σε περίπου 2 εκατ. τεχνικούς ελέγχους ενώ το 2016 σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουμε στην διάθεσή μας μόλις 46 αυτοκίνητα «κόπηκαν» σε 1,9 εκατ. τεχνικούς ελέγχους και το 2015 «κόπηκαν» 68 αυτοκίνητα σε σχεδόν 2 εκατ. ελέγχους.
Τα γερμανικά ΚΤΕΟ «κόβουν» 9,8 εκατ. αυτοκίνητο τον χρόνο!
Η Γερμανία αποτελεί μία χώρα πρότυπο για τους ελέγχους ΚΤΕΟ, όπως επίσης και άλλα ευρωπαϊκά κράτη. Ωστόσο το εντυπωσιακό για μια χώρα με πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες αποτελεί το γεγονός πως το ποσοστό των οχημάτων που «κόβονται» από τα γερμανικά ΚΤΕΟ ανέρχεται σε 35,5%! Ειδικότερα σε 27,6 εκατ. ελέγχους που πραγματοποίησαν τα γερμανικά ΚΤΕΟ «κόπηκαν» σχεδόν 9,8 εκατ. οχήματα με 2,67 βλάβες κατά μέσο όρο!
Και να είστε σίγουροι πως οι έλεγχοι στα γερμανικά ΚΤΕΟ πραγματοποιούνται για να διατηρηθεί σε υψηλά επίπεδα η οδική ασφάλεια αλλά και η προστασία του περιβάλλοντος ενώ παράλληλα να λειτουργούν όλες οι επιχειρήσεις από τον κλάδο αυτοκινήτου που περιλαμβάνει τα συνεργεία, τα φανοποιεία, την πώληση ανταλλακτικών αλλά και ελαστικών που αποφέρουν τεράστια έσοδα στη γερμανική οικονομία.
Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις