Η Bentley Motors ανακοινώνει τη συμμετοχή της σε ένα τριετές ερευνητικό πρόγραμμα που στόχο έχει μία τεχνολογική επανάσταση στην ανακύκλωση και αειφορία των ηλεκτρικών κινητήρων. Στο πλαίσιο της στρατηγικής και της δέσμευσης της Bentley να προσφέρει μόνο υβριδικά ή ηλεκτρικά οχήματα από το 2026, το πρόγραμμα σκοπό έχει να προσφέρει τις τεχνολογικές λύσεις ώστε για πρώτη φορά, ανακυκλωμένοι μαγνήτες σπάνιων γαιών να χρησιμοποιούνται σε επιλεγμένους βοηθητικούς κινητήρες.
Το πρόγραμμα, με τίτλο RaRE (Rare-earth Recycling for E-machines ήτοι Ανακύκλωση Σπάνιων Γαιών για Ηλεκτρικούς Κινητήρες), θα βασιστεί σε έρευνα που έχει ήδη ολοκληρωθεί στο Πανεπιστήμιο του Μπέρμιγχαμ για την επινόηση μιας μεθόδου εξαγωγής μαγνητών από απόβλητα ηλεκτρικών συσκευών και εξαρτημάτων. Επιπλέον, το έργο θα υποδείξει τρόπους ώστε το εξαχθέν μαγνητικό υλικό, σε μορφή νέων ανακυκλώσιμων μαγνητών να χρησιμοποιείται σε ειδικούς βοηθητικούς κινητήρες.
Το πρόγραμμα RaRE αναμένεται να φέρει μία μικρή επανάσταση στην ανακύκλωση στην ηλεκτροκίνηση, παρέχοντας στην αγορά ηλεκτρικούς κινητήρες χαμηλής τάσης που προέρχονται από ανακύκλωση, με απώτερο στόχο να αυξήσει συνολικά τον βαθμό αειφορίας των ηλεκτρικών κινητήριων συστημάτων.
Το RaRE θα τρέξει παράλληλα με το OCTOPUS, το έτερο ερευνητικό πρόγραμμα της Bentley που είναι ήδη σε εξέλιξη, το οποίο στοχεύει σε νέες τεχνολογίες ηλεκτρικών κινητήριων συστημάτων που βασίζονται σε e-axle, δηλαδή ολοκληρωμένους, απαλλαγμένους από μαγνήτες σπάνιων γαιών άξονες ηλεκτροκίνησης, κατάλληλους για αρχιτεκτονικές ηλεκτρικών οχημάτων.
Το τελικό ηλεκτρικό κινητήριο σύστημα έχει μεγαλύτερο βαθμό ενεργειακής απόδοσης από τα αντίστοιχα με μόνιμο μαγνήτη, ενώ ταυτόχρονα αφαιρεί την ανάγκη τόσο για μαγνήτες σπάνιων γαιών όσο και για περιελίξεις χαλκού, παρέχοντας ένα πακέτο τόσο οικονομικό όσο και ανακυκλώσιμο στο τέλος του κύκλου ζωής του.
Σχολιάζοντας τη συμμετοχή της Bentley στο RaRE, ο Dr. Matthias Rabe, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Bentley Motors, δήλωσε: «Καθώς επιταχύνουμε το ταξείδι μας στην ηλεκτροκίνηση, προσφέροντας στη γκάμα μας μόνο υβριδικά ή ηλεκτρικά οχήματα από το 2026 και μόνο αμιγώς ηλεκτρικά από το 2030, είναι σημαντικό να επικεντρωθούμε σε κάθε πτυχή της αειφορίας του οχήματος, συμπεριλαμβανομένων των μεθόδων προμήθειας πρώτων υλών».
Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις