Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του ΣΕΑΑ (Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων), το ποσοστό που κατέλαβε η συγκεκριμένη κατηγορία αυτοκίνητων τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο έφθασε το 21,9%. Πουλήθηκαν 3.168 C‐SUV.
Το ήδη μεγάλο ποσοστό που κατείχαν τα μικρομεσαία SUV, από το 2020, το πρώτο δίμηνο του 2021 αυξήθηκε κατά 1%, ενώ συνολικά η αγορά των καινούργιων αυτοκινήτων στην Ελλάδα κατέγραψε πτώση 18,1%.
Η κατηγορία των μικρομεσαίων SUV καταλαμβάνει το υψηλότερο ποσοστό από την συνολική πίτα των πωλήσεων στην αξιολόγηση των οχημάτων τύπου SUV. Ειδικότερα, το πρώτο δίμηνο τα μικρομεσαία SUV (C-SUV) απέσπασαν το 21,9% ενώ τη δεύτερη θέση πήραν τα B-SUV, τα οποία στη πλειοψηφία τους αποτελούν την υπερυψωμένη εκδοχή με στοιχεία από τα SUV της κατηγορίας των supermini. Τα B-SUV πήραν το 20,2% της αγοράς.
Η κατάταξη των πωλήσεων των μικρομεσαίων SUV (C-SUV) το δίμηνο Ιανουαρίου-Φεβρουάριου 2021: 1. Toyota C‐HR 499 15,75%. 2. Peugeot 3008 297 9,38%. 3. Nissan Qashqai 243 7,67%. 4. Volvo XC40 232 7,32%. 5. MINI Countryman 207 6,53%. 6. Dacia Duster 172 5,43%. 7. BMW X1 154 4,86%. 8. Μercedes GLA 134 4,23%. 9. Audi Q3 125 3,95%. 10. BMW X2 123 3,88%. 11. Hyundai Tuscon 110 3,47%. 12. Opel Grandland X 96 3,03%. 13. Mercedes GLB 90 2,84%. 14. Kia Sportage 89 2,81%. 15. Jeep Compass 89 2,81%. 16. Land Rover Range Rover Evoque 71 2,24%. 17. Volkswagen Tiguan 69 2,18%. 18. Skoda Karoq 62 1,96%. 19. Suzuki SX4 52 1,64%. 20. Kia Xceed 47 1,48% κ.ά.
Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις