του Κώστα Σκαρμαλιωράκη
Η Opel συνέχισε την ανοδική πορεία της στην Ευρώπη και το δεύτερο μήνα της νέας χρονιάς. Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, σημειώθηκαν περίπου 80.300 ταξινομήσεις νέων οχημάτων – αύξηση 15% ή 10.500 μονάδων κατά προσέγγιση, συγκριτικά με τον περσινό Φεβρουάριο. Το μερίδιο αγοράς της Opel αυξήθηκε κατά 0,3 ποσοστιαίες μονάδες περίπου στο 5,6%. Σύμφωνα με τα παραπάνω, η εταιρία πέτυχε τα καλύτερα αποτελέσματα πωλήσεων και μεριδίου αγοράς μηνός Φεβρουαρίου την τελευταία πενταετία.
Τα συνολικά αποτελέσματα της Opel για το πρώτο δίμηνο του 2016 ήταν επίσης θετικά. Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά περίπου 18.000 μονάδες ή σχεδόν 13%, που σημαίνει ότι η άνοδος της μάρκας ήταν υπερδιπλάσια του συνόλου της αγοράς. Η Γερμανική κατασκευάστρια εταιρία αυτοκινήτων κατάφερε να αυξήσει το μερίδιο αγοράς της πάνω από 0,3 ποσοστιαίες μονάδες, συγκεντρώνοντας περίπου το 5,7% το διάστημα αυτό, διαμορφώνοντας την καλύτερη εικόνα πωλήσεων και μεριδίου αγοράς για το πρώτο δίμηνο της χρονιάς από το 2011.
«Σημειώσαμε άνοδο σε 17 αγορές χάρη στη νεανική και ελκυστική προϊοντική γκάμα μας. Το νέο Astra ήταν βασικός συντελεστής για την επιτυχία μας. Το Astra Sports Tourer, που φτάνει στα καταστήματα των Διανομέων φέτος τον Απρίλιο, και το νέο Mokka X θα υποστηρίξουν αυτό το δυνατό ξεκίνημα της χρονιάς,» δήλωσε ο Peter Christian Küspert, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων & Aftersales του Opel Group.
Η ισχυρή ανάπτυξη της Opel το Φεβρουάριο βασίζεται κυρίως στην ζήτηση για το νέο Astra. Η τρέχουσα γενιά Astra έκανε ντεμπούτο στις περισσότερες Ευρωπαϊκές αγορές το Νοέμβριο και το Φεβρουάριο πουλήθηκαν πάνω από 18.000 αυτοκίνητα, αύξηση 33% περίπου. Σε όλη την Ευρώπη, η Opel έχει λάβει πάνω από 130.000 παραγγελίες για το Ευρωπαϊκό “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2016”. Το Opel Corsa ήταν επίσης βασικός συντελεστής επιτυχίας της εταιρίας με μία αύξηση πωλήσεων σχεδόν 12%, φτάνοντας τις 20.400 μονάδες το Φεβρουάριο.
Οι ταξινομήσεις νέων οχημάτων Opel αυξήθηκαν σε 17 Ευρωπαϊκές αγορές το Φεβρουάριο, μεταξύ των οποίων οι τέσσερις μεγάλες αγορές τις Δυτικής Ευρώπης, Γερμανία (+27%), Ιταλία (+24%), Γαλλία (+23%) και Ισπανία (+23%). Τέλος, η μάρκα με το σήμα του κεραυνού αύξησε το μερίδιό της σε 16 Ευρωπαϊκές αγορές.
Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις