Μετά το λανσάρισμα του Fullback και την είσοδο στην κατηγορία των pick up ενός τόνου, μέσω της συνεργασίας της με τη Mitsubishi, η Fiat Professional αναβαθμίζει τη γκάμα επαγγελματικών της εκμεταλλευόμενη ακόμα μια συνεργασία.
του Κώστα Σκαρμαλιωράκη
Αυτή τη φορά είναι η συμφωνία της με την Opel (και κατ' επέκταση με τη Renault), που της δίνει το δικαίωμα να δανειστεί το δημοφιλές Vivaro (ή το Trafic εάν προτιμάτε), να το... βαφτίσει "Talento" και να αντικαταστήσει έτσι το Scudo στη γκάμα επαγγελματικών της, ως την πρόταση που θα καλύψει το κενό μεταξύ του Doblo και του Ducato. Υπενθυμίζουμε ότι το ίδιο ακριβώς πρόκειται να κάνει και η Nissan σε λίγο καιρό, όταν και θα λανσάρει το NV300.
Το καλό νέο είναι ασφαλώς ότι η Fiat εντάσσει ένα δοκιμασμένο και επιτυχημένο αυτοκίνητο στο στόλο της, όμορφο, με καλές μεταφορικές δυνατότητες που σίγουρα είναι καλύτερο από το αυτοκίνητο που αντικαθιστά. Το κακό είναι ότι τέτοιες συνεργασίες καθιστούν -κατά την άποψή μας- την αγορά φτωχότερη σε επιλογές ενώ ταυτόχρονα "φιμώνονται" τα τμήματα έρευνας και ανάπτυξης των κατασκευαστών στο όνομα της "οικονομίας κλίμακας". Αν υπήρχε η ίδια λογική και παλιότερα, δεν θα είχαμε δει ποτέ αυτοκίνητα όπως το Renault Kangoo, το Fiat Doblo, ακόμα και το Renault Trafic τα οποία οδήγησαν την κατηγορία των LCV's σε νέα μονοπάτια.
Το βιβλίο παραγγελιών για το νέο Fiat Talento αναμένεται να ανοίξει μέσα στον Μάιο. Θα είναι διαθέσιμο σε αμιγώς επαγγελματικές εκδόσεις αλλά και ως όχημα μεταφοράς προσωπικού, με έως και εννέα θέσεις.