Η Ford παρουσιάζει το νέο Transit 5,0 τόνων – το ικανότερο Transit που έχει κατασκευάσει ποτέ – που προσφέρεται από τα τέλη Νοεμβρίου σε μία ευρεία γκάμα εκδόσεων, με αναβαθμισμένα συστήματα ανάρτησης, μετάδοσης και φρένων.
Το Transit 5 τόνων αναβαθμίζει τη γκάμα της Ford στην κατηγορία των van υψηλού μικτού βάρους. Προσφέροντας επιπλέον 300 kg συγκριτικά με την προηγούμενη ισχυρότερη έκδοση, το Transit 5,0 τόνων θα προσελκύσει αγοραστές που επιθυμούν ένα όχημα αυξημένων μεταφορικών δυνατοτήτων κατάλληλο και για εξειδικευμένες μετατροπές, όπως ανατρεπόμενα (tippers), ασθενοφόρα, αστυνομικά van και μικρά λεωφορεία 19 θέσεων ή μεγαλύτερα.
Ένα διαφορετικό Transit για κάθε πελάτη
Η δυνατότητα για μετατροπές είναι κρίσιμος παράγοντας για τους αγοραστές στην κατηγορία μικτού βάρους που φτάνει τους 5,0 τόνους. Η Ford διαθέτει το Transit 5 τόνων σε μία ποικιλία εκδόσεων chassis cab (σασί για διασκευές – καμπίνα με πλαίσιο τύπου σκάλας), προσφέροντας στους πελάτες τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε τρία μεταξόνια και τέσσερα μήκη αμαξώματος, με μονή ή διπλή καμπίνα και ικανότητα μεταφοράς μέχρι επτά ατόμων (συμπεριλαμβανομένου του οδηγού),ώστε να καλύπτει άριστα τις επαγγελματικές απαιτήσεις. Η μέγιστη ικανότητα φορτίου του chassis cab είναι 2.886 kg για μετατροπή αμαξώματος και ωφέλιμο φορτίο έως 2.558 kg με την εργοστασιακή καρότσα.
Το Transit στην έκδοση chassis cab είναι ιδανικό για βαρύτερες μετατροπές ανοικτού αμαξώματος, όπως ανατρεπόμενα (tippers) ή οχήματα με ανοιγόμενα πλαϊνά τμήματα (dropsides), ανοικτές πλατφόρμες και οχήματα μεταφορών. Το υψηλότερο μικτό φορτίο και το προαιρετικό, 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο καθιστούν το Transit 5,0 τόνων στην έκδοση με μονή καμπίνα ένα πολύ ικανό όχημα για χρήση ως ασθενοφόρο, ως όχημα μεταφοράς αστυνομικών ή περιπολικό. Η γκάμα της έκδοσης chassis cab είναι επίσης κατάλληλη για μετατροπές σε μίνι λεωφορεία και οχήματα μεταφοράς ατόμων με ειδικές ανάγκες με ειδική πρόσβαση για αμαξίδια, όπου το αυξημένο ωφέλιμο φορτίο και οι ενισχυμένοι άξονες μειώνουν τον κίνδυνο υπερφόρτωσης.
Το νέο Transit 5,0 τόνων διατίθεται επίσης στη δημοφιλή έκδοση L4 “Jumbo” van με ψηλή οροφή, με ωφέλιμο φορτίο έως 2.383 kg, χώρο φόρτωσης με όγκο 15,1 m3 και δυνατότητα μεταφοράς μέχρι 5 ευρωπαλετών. Τα νέα, ενισχυμένα πλαϊνά τμήματα υποστηρίζουν τη μεταφορά βαρύτερων φορτίων. Η υπάρχουσα καρότσα, τα σημεία πρόσδεσης, το ενσωματωμένο σκαλοπάτι στον πίσω προφυλακτήρα και το μήκος της επιφάνειας φόρτωσης (4.217 mm) παραμένουν προκειμένου να διευκολύνουν τη φόρτωση και τη μεταφορά φορτίων τυποποιημένων διαστάσεων, όπως σωλήνες ή σανίδες. Το Transit στην έκδοση panel van είναι επίσης κατάλληλο για βαρύτερες μετατροπές, όπως van της αστυνομίας, van υπηρεσιών κοινής ωφέλειας και οχήματα οικοδομικών εργασιών.
Οι πελάτες που χρειάζονται εξειδικευμένες μηχανολογικές λύσεις θα επωφεληθούν από το εκτενές δίκτυο Qualified Vehicle Modifier (QVM) της Ford, που περιλαμβάνει 165 εταιρείες μετατροπών σε 13 χώρες και πληροί τα πρότυπα κατασκευής, ελέγχου ποιότητας και υποστήριξης πελατών της Ford. Οι πελάτες που αναζητούν εξειδικευμένες μετατροπές απολαμβάνουν επίσης την υποστήριξη της ομάδας Special Vehicle Engineering της Ford, η οποία παρέχει τις υπηρεσίες της επί τόπου και από απόσταση, σε θέματα λειτουργίας και συντήρησης, μεγιστοποιώντας τον παραγωγικό χρόνο και μειώνοντας το φόρτο εργασίας για τους χρήστες.
Μηχανικά μέρη βαρέως τύπου
Όλες οι εκδόσεις του νέου Transit 5 τόνων διαθέτουν κίνηση στους πίσω τροχούς για βέλτιστη ελκτική πρόσφυση με πλήρες φορτίο, καθώς και έναν heavy-duty κινητήρα της Ford, για βέλτιστη αντοχή και οικονομία καυσίμου: πρόκειται για τον 2.0L EcoBlue ντίζελ που αποδίδει 170 ίππους και ροπή 390 Nm και συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο με ομαλές αλλαγές σχέσεων ή με το κορυφαίο 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της Ford.
Χάρη στο μεγαλύτερο αριθμό σχέσεων του 10-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου, ο κινητήρας EcoBlue λειτουργεί συνεχώς κοντά στη ωφέλιμη περιοχή στροφών εξασφαλίζοντας άμεση απόκριση. Το κιβώτιο έχει τη δυνατότητα να προσαρμόζει τα σημεία αλλαγή των σχέσεων ανάλογα με τις συνθήκες, με αποτέλεσμα να επιλέγει την κατάλληλη σχέσης που θα προσφέρει βέλτιστες επιδόσεις, οικονομία ή άνεση, σε οποιοδήποτε οδηγικό σενάριο.
Το πλαίσιο φέρει αναβαθμισμένα ακραξόνια, τροχούς και φαρδύτερα πίσω ελαστικά 205 mm, καθώς και νέα, αναβαθμισμένα φρένα στον πίσω άξονα, προκειμένου να υποστηρίζεται η μεταφορά βαρύτερων φορτίων. Το άνω τμήμα της δομής του πλαισίου των εκδόσεων panel van έχει ενισχυθεί και με τη συνδρομή βοηθητικών εξαρτημάτων συμβάλει στη μεταφορά βαρύτερων φορτίων.
Επιπρόσθετα, το Transit 5 τόνων λανσάρει στην Ευρώπη, για πρώτη φορά, έναν αναβαθμισμένο πίσω άξονα 3.500 kg που έχει ήδη αποδείξει την αντοχή του σε μοντέλα της οικογένειας Transit στη Β. Αμερική. Σε συνδυασμό με το 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, προσφέρεται ένας νέος εμπρόσθιος άξονας 2.100 kg που προσφέρει πρόσθετη ικανότητα φόρτωσης 225 kg έναντι της βασικής έκδοσης.
Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις