«Πέντε χρόνια μετά όλοι πρέπει να βγούμε σοφότεροι από αυτήν την περιπέτεια. Μια ρύθμιση, ένας νόμος, η ζωή δείχνει αν είναι σωστός ή λάθος και αν χρήζει διόρθωσης και αλλαγής. Η κυβέρνηση λέει τώρα, στην εκπνοή του βίου της, ότι θα αναλάβει πρωτοβουλία να τεκμηριώσει έναντι του ΟΟΣΑ ότι πρέπει να υπάρξει αλλαγή και επαναφορά στη διάρκεια ζωής του γάλακτος στις 5 ημέρες. Εγώ δεν παίρνω τοις μετρητοίς τα λεγόμενά τους, γιατί όποιος καεί στο χυλό φυσά και τη γιαούρτι». Τα παραπάνω τόνισε ο βουλευτής Λαρίσης της Νέας Δημοκρατίας κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος μιλώντας στο Ράδιο Θεσσαλονίκη και στους δημοσιογράφους κ.κ. Στέφανο Διαμαντόπουλο και Δημήτρη Διαμαντίδη με αφορμή την απάντηση της υφυπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης κ. Ολυμπίας Τεληγιορίδου σε σχετική ερώτησή του.
Ο παραιτηθείς, στις 29.03.14, για τη διαφωνία του στο ζήτημα του γάλακτος, πρώην αναπληρωτής υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης, υπενθύμισε ότι «η πίεση για την επιμήκυνση της διάρκειας ζωής του φρέσκου γάλακτος είχε ξεκινήσει από το 2012, όταν είχε γίνει γνωστή η εργαλειοθήκη του ΟΟΣΑ. Θυμηθείτε τι γινόταν αρχές του 2014 καθημερινά από τα αθηναϊκά δελτία ειδήσεων. Εν είδει πολεμικού ρεπορτάζ παρουσιαζόταν η ανάγκη επιμήκυνση της ζωής του γάλακτος ως η μαγική λύση που θα μειώσει την τιμή του γάλακτος στο ράφι, άρα θα είχε όφελος ο καταναλωτής. Και ήταν πολύ δύσκολο να αντιτάξει κανείς την οποιαδήποτε επιχειρηματολογία έναντι σε αυτό γιατί δεν ακούγονταν καν. Προσπαθούσαμε να πούμε το απλό επιχείρημα: Γιατί το γάλα μακράς διάρκειας, που αντέχει περισσότερες μέρες καθώς υπόκειται σε μεγαλύτερη θερμική επεξεργασία και δεν υπήρχε κανείς χρονικός περιορισμός να έλθει από την βόρεια Ευρώπη, είναι πιο ακριβό από το φρέσκο γάλα στην Ελλάδα;».
Ο Μάξιμος Χαρακόπουλος σημείωσε ότι με την αύξηση της διάρκειας ζωής του γάλακτος «ουσιαστικά χτυπήθηκε ένας ολόκληρος κλάδος, ο οποίος βρέθηκε σε πολύ δυσμενέστερη θέση, γιατί με τη φορολογία, τις ασφαλιστικές εισφορές, όλον αυτόν τον ορυμαγδό που κλήθηκε στα χρόνια των μνημονίων να αντιμετωπίσει ο πρωτογενής τομέας είχε και τη συρρίκνωση της τιμής του προϊόντος».