ComfortRide™: Η νέα τεχνολογία της New Holland για μείωση των κραδασμών

Η New Holland παρουσίασε στην SITEVI 2023 το νέο σύστημα ανάρτησης καμπίνας ComfortRide™ στα αμπελουργικά τρακτέρ T4V και T4N, συνεισφέροντας στην υγεία και στην παραγωγικότητα των χειριστών για μεγαλύτερη άνεση και μειωμένη κόπωση.

 

Η ανάρτηση καμπίνας, καθιερωμένη πια στα τρακτέρ NewHolland μεγαλύτερης ιπποδύναμης, έπρεπε να προσαρμοστεί στο πλάτος του αμπελώνα. Αυτή η νέα ανάρτηση, κατοχυρωμένη με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, επιτρέπει μείωση των κραδασμών κατά 15% στο χωράφι και πάνω από 60% στο δρόμο και έχει επιδοκιμαστεί από πολλούς οδηγούς. Η ανάρτηση ComfortRide™ θα είναι διαθέσιμη σε όλα ειδικά τρακτέρ T4 της NewHolland μέχρι το τέλος του 2024, συμπεριλαμβανομένων των εκδόσεων F και LP.

 

Η αύξηση του μέσου μεγέθους των καλλιεργειών, η αυξανόμενη μηχανοποίηση της εργασίας και η εξέλιξη των τεχνικών καλλιέργειας έχουν σαν αποτέλεσμα την αύξηση των ωρών που περνούν οι χειριστές των ελκυστήρων στους αμπελώνες. Έτσι έρχεται και αύξηση των ωρών κατά τις οποίες οι χειριστές βιώνουν έντονους κραδασμούς. Το σύστημα ComfortRide™ αποσβαίνει τους κραδασμούς από εξαρτήματα όπως η ανάρτηση του μπροστινού άξονα και το πίσω υδραυλικό, ενώ η ανάρτηση του καθίσματος αέρα και η προοδευτική εμπλοκή εργαλείων που κινούνται με PTO βοηθά στην περαιτέρω μείωση τους. Με τον τρόπο αυτό, όλοι οι κραδασμοί που προέρχονται  από τα μηχανικά μέρη, από την κίνηση του μηχανήματος κατά την πορεία, από τα παρελκόμενα και πολλά άλλα μειώνονται σε πολύ μεγάλο βαθμό.

 

 

Για να διασφαλιστεί ότι όλοι οι οδηγοί ειδικών τρακτέρ επωφελούνται από την μεγαλύτερη άνεση χειριστή ανεξάρτητα από τους περιορισμούς που επιβάλλονται από το μέγεθος του τρακτέρ, η NewHolland έχει αναπτύξει περαιτέρω το σύστημα ανάρτησης ComfortRide™ για τα αμπελουργικά τρακτέρ T4V και T4N με συνολικό πλάτος έως 1,06m. Η ανάρτηση αποτελείται από έναν συνδυασμό αντιστρεπτικής δοκού Panhard, υδραυλικών αμορτισέρ και ενός πνευματικού αποσβεστήρα που βρίσκεται στο πίσω μέρος της καμπίνας των τρακτέρ, χωρίς καμία επίπτωση στο συνολικό τους πλάτος 1,06μ.

 

Κατά τη διάρκεια της εργασίας, οι κάθετες κινήσεις απορροφώνται από δύο υδραυλικά αμορτισέρ που βρίσκονται εκατέρωθεν του πίσω μέρους της καμπίνας. Η δοκός Panhard περιορίζει τις αριστερές/δεξιές κινήσεις της καμπίνας για να αποτρέψει την αίσθηση του φαινομένου κύλισης από τον χειριστή. Ένας πνευματικός αποσβεστήρας στο πίσω μέρος της καμπίνας διαχειρίζεται το ύψος και περιορίζει την κίνηση προς τα εμπρός και προς τα πίσω . Αυτή η σχεδίαση επιτρέπει επίσης στους 2 ελαστικούς συνδέσμους (Silentblocs) στο μπροστινό μέρος της καμπίνας να είναι πιο αποτελεσματικοί στον ρόλο απορρόφησης κραδασμών, καθώς ανεξαρτητοποιούνται από το πίσω μέρος της καμπίνας.

Η ευελιξία της ανάρτησης μπορεί να ρυθμιστεί ανάλογα με το βάρος του οδηγού. Μια πίεση 2-3 bar, για παράδειγμα, ταιριάζει απόλυτα σε έναν οδηγό 80 κιλών. Ένας μετρητής στο πίσω μέρος της καμπίνας δείχνει εάν η ανάρτηση έχει ρυθμιστεί βέλτιστα για τον χειριστή.

 

«Το σύστημα ComfortRide™ Cab είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα εστίασης της NewHolland στις ανάγκες των πελατών της κατά την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών και καινοτομιών», δήλωσε ο MarcoGerbi, Γενικός Διευθυντής Προϊόντων της NewHolland, Επικεφαλής Ειδικών & Συμπαγών τρακτέρ, «Η γεωργία εξελίσσεται, όπως και ο εξοπλισμός που απαιτείται για την κάλυψη των σημερινών απαιτήσεων, με την άνεση του χειριστή στο επίκεντρο. Το ComfortRide™ έχει αποδείξει την αξία του σε μεγαλύτερα τρακτέρ σε όλη τη σειρά NewHolland και τώρα ήρθε η ώρα για τους χειριστές αμπελώνων να βιώσουν τα οφέλη του».

Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις