Στον εξηλεκτρισμό του best-seller της, Fiat Panda, έχει προχωρήσει η ιταλική μάρκα καθιστώντας τις αστικές μετακινήσεις οικονομικότερες, ενώ μειώνει και το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα, ελέω των μειωμένων εκπομπών ρύπων.
Ειδικότερα, διευρύνει τη γκάμα του μοντέλου ενσωματώνοντας το ήπια υβριδικό σύστημα (mild hybrid), χωρίς να αποκηρύσσει την πρακτικότητά του στο αστικό περιβάλλον. Το υβριδικό Panda συνδυάζει τον νέο ατμοσφαιρικό HyFly βενζινοκινητήρα του 1,0 λίτρου, με τον ηλεκτροκινητήρα BSG (Belt integrated Starter Generator), προσφέροντας συνολική απόδοση 70 ίππων.Highlights του Fiat Panda Hybrid ακόμη συνιστά η αυξημένη ροπή στις χαμηλές ταχύτητες, αλλά κυρίως η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου (4 λίτρα ανά 100 km) και ο μετριασμός των εκπομπών ρύπων (89 γρμ/χλμ.), ο οποίος θα επιφέρει απαλλαγή από την καταβολή τελών κυκλοφορίας.
Επιπροσθέτως, το μοντέλο επωφελείται από υψηλά επίπεδα άνεσης και ασφαλείας χάρη -μεταξύ άλλων- στο σύστημα ESP με hill-assist, στο σύστημα πολυμέσων με Bluetooth και χειριστήρια στο τιμόνι, τους μπροστινούς και πλευρικούς αερόσακους (τύπου κουρτίνας) και στον κλιματισμό.
Τα ανωτέρω, μάλιστα, συνοδεύονται από ιδιαίτερα προσιτή τιμή, μιας και το Fiat Panda Hybrid συνιστά το φθηνότερο υβριδικό της ελληνικής αγοράς. Συγκεκριμένα, μέσω της έκπτωσης, προσφέρεται στα 11.400 ευρώ, ενώ καλύπτεται από 5ετή εργοστασιακή εγγύηση με ισχύ έως 200.000 km και ίδιας διάρκειας δωρεάν κάλυψη οδικής βοήθειας.
Σημειώνεται πως το πιο προσιτό Fiat Panda αφορά την βενζινοκίνητη έκδοση 1.2 69hp Easy 4X2 my E6D, η οποία τιμάται προς 9.900 ευρώ.
Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις