Η Peugeot κατέκτησε την δεύτερη θέση στις πωλήσεις επιβατικών οχημάτων το 2020 στην ελληνική αγορά με 7.926 ταξινομήσεις και μερίδιο αγοράς 9,8%, σημειώνοντας αύξηση 14,0% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ).
Η διείσδυση της Peugeot αυξάνεται σταθερά τα τελευταία χρόνια στην ελληνική αγορά και επιβεβαιώνει αφενός την επιτυχία της στρατηγικής της μάρκας και αφετέρου τις εξαιρετικές επιδόσεις των μοντέλων της οι οποίες αποτυπώνονται στα παρακάτω νούμερα:
- Πρώτη η Peugeot στις εταιρικές πωλήσεις με μερίδιο 13,2%
- Πρώτη η Peugeot στις λιανικές πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών με μερίδιο 22,4% (2η στη συνολική κατάταξη πωλήσεων αμιγώς ηλεκτρικών με μερίδιο 20,9%)
- Πρώτη θέση για το 208 στις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών με μερίδιο 17,3%
- Πρώτη θέση για το 2008 στη κατηγορία B SUV με μερίδιο 11,0%
- Πρώτη θέση για το Rifter στη κατηγορία MPV-M COMBI με μερίδιο 15,3%
Στην Γαλλία το 2020, σε μια αγορά επιβατικών μειωμένη κατά 25,5 % η PEUGEOT κατέκτησε μερίδιο αγοράς 18,3 % σημειώνοντας αύξηση του μεριδίου της κατά 1,2 μοναδες σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019. Το μερίδιο λιανικών και εταιρικών πωλήσεων της μάρκας ανήλθε σε 15.4% και 26% αντίστοιχα.
Τεράστια επιτυχία σημείωσε το PEUGEOT 208 καθώς είναι το πρώτο μοντέλο σε πωλήσεις στην Γαλλία με μερίδιο 5.6% επί της συνολικής αγοράς επιβατικών. Επιπλέον, το PEUGEOT 2008 είναι ο ηγέτης της κατηγορίας B-SUV με μερίδιο 4% επί της συνολικής αγοράς.
Στην συνολική επιτυχία της μάρκας έχουν συντελέσει και οι πρωτιές των μοντέλων 3008, 308, 5008 και 508 στις αντίστοιχες κατηγορίες.
Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις