Οι Πορτογάλοι καταναλωτές εγκαινίασαν το 2021 επιλέγοντας για ακόμη μία φορά την PEUGEOT ως την «πρώτη μάρκα, με βάση την προτίμηση του καταναλωτικού κοινού». Αυτή είναι η 8η συναπτή χρονιά που η μάρκα λαμβάνει αυτή τη διάκριση, ξεπερνώντας τους ανταγωνιστές της που την διεκδικούσαν.
Η PEUGEOT Πορτογαλίαςέκλεισε το 2020 έχοντας επιτύχει εξαιρετικά εμπορικά αποτέλεσματα, είναι δε η μοναδική μάρκα στην Πορτογαλική αγορά που αυξάνει το μερίδιο της επι 11 συναπτά έτη.
Το 2020, τρία μοντέλα που βραβεύτηκαν ως «CaroftheYear» για την Ευρώπη ήταν ταυτοχρόνως διαθέσιμα στη γκάμα της μάρκας: το νέο Peugeot 208 και e-208 (βραβεύτηκε το 2020), το Peugeot 3008 (βραβεύτηκε το2017) και το 308 (βραβεύτηκε το 2014).
Ο τίτλος της «πρώτης μάρκας στην προτίμηση του καταναλωτικού κοινού» προέκυψε από έρευνα που διεξήχθη απο το Κέντρο Αξιολόγησης της Ικανοποίησης Πελατών. Με ποσοστό 90% και τον υψηλότερο δείκτη ικανοποίησης στην κατηγορία της, η PEUGEOT αναρριχήθηκε στην κορυφή μεταξύ των μαρκών αυτοκινήτου που ήταν υποψήφιες για το βραβείο καλύτερης μάρκας.
Αυτή η διάκριση αποτίει ακόμη έναν φόρο τιμής στην εικόνα και την επιτυχία της PEUGEOT παγκοσμίως, η οποία ενισχύεται αφενός απο τη μετακίνησή της στους premium κατασκευαστές και αφετέρου από την στρατηγική εξηλκετρισμού της που ακολουθεί ο Όμιλος PSA.
Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις