Audi Q4 e-tron και Q4 Sportback e-tron: Facts & Figures
Audi Q4 e-tron και Q4 Sportback e-tron: Facts & Figures

Θέση στην αγορά, εξωτερική σχεδίαση και τεχνολογία φωτισμού

  • Πρώτη παρουσία της Audi στα ηλεκτρικά compact SUV, ως εκ τούτου ένα σημαντικό στοιχείο της ηλεκτρικής στρατηγικής της μάρκας
  • Υψηλό μπροστινό τμήμα, δυναμικό αμάξωμα, εκφραστικό πίσω μέρος. Επίπεδες κολόνες Α, ακριβείς γραμμές και καθαρές επιφάνειες, κοντοί πρόβολοι εμπρός και μεγάλοι τροχοί
  • Q4 Sportback e-tron με δυναμική γραμμή οροφής και αεροτομή στο διαχωρισμένο πίσω παράθυρο
  • Εξελιγμένες σχεδιαστικές λεπτομέρειες υλοποιούνται κατασκευαστικά χάρη στην τεχνογνωσία των ειδικών της Audi στην κατεργασία μετάλλου
  • Ανάγλυφο e-tron στο Singleframe και στον πίσω προφυλακτήρα
  • Και για τα δύο μοντέλα οκτώ χρώματα και τρεις εκδόσεις εξοπλισμού: basic, advanced και S line
  • Προαιρετικοί προβολείς Matrix LED, φώτα ημέρας με τέσσερις ξεχωριστές επιλέξιμες υπογραφές (παγκόσμια πρωτιά) - υπογραφή οπίσθιου φωτισμού με συνεχή λωρίδα φωτισμού

Καθημερινή χρηστικότητα

  • Αυτονομία έως 520 χιλιόμετρα (WLTP) ανάλογα με την έκδοση του κινητήριου συστήματος και το μέγεθος της μπαταρίας. Σε φόρτιση συνεχούς ρεύματος υψηλής ισχύος (HPC) με ισχύ 125 kW σε ιδανικές συνθήκες, απαιτούνται μόλις δέκα λεπτά φόρτισης για αυτονομία περίπου 130 χιλιομέτρων (WLTP)
  • Φόρτιση με εναλλασσόμενο ρεύμα με ισχύ έως 11 kW
  • Εφαρμογή myAudi app για φόρτιση και έλεγχο κλιματισμού πριν από την είσοδο, μέσω smartphone
  • Μακρύ μεταξόνιο 2,76 μέτρων, συνολικό μήκος 4,59 μέτρα
  • Μήκος εσωτερικού που ταιριάζει με αυτό ενός SUV κατηγορίας μεγάλου μεγέθους, μεγάλος αριθμός αποθηκευτικών χώρων (περίπου 25 λίτρα) και γενναιόδωροι χώροι για τα γόνατα στο πίσω μέρος. Ο χώρος αποσκευών με όγκο άνω των 520 λίτρων. Το Sportback με ηλεκτρική πίσω πόρτα στάνταρ
  • Κύκλος στροφής μόλις 10,2 μέτρα (μοντέλο με κίνηση στους πίσω τροχούς), προαιρετικός κοτσαδόρος για ικανότητα ρυμούλκησης έως 1,2 μετρικούς τόνους (με πέδηση, μοντέλο με κίνηση quattro)
  • Audi Q4 e-tron με ράγες οροφής, φορτίο οροφής έως 75 κιλά

Εσωτερική διακόσμηση

  • Μοντέρνο πιλοτήριο στραμμένο προς τον οδηγό, δάπεδο χωρίς κεντρική σήραγγα. Ευάερη, ευρύχωρη αίσθηση, κεντρική «αιωρούμενη» κονσόλα σε εμφάνιση black panel, με μοχλό αλλαγής ταχυτήτων
  • Πρωτότυπα και hi-tech ένθετα και επιφάνειες για το ταμπλό, κάποια οικολογικού χαρακτήρα
  • Νέα γενιά πολυλειτουργικού τιμονιού με επιφάνειες αφής για έλεγχο με ολίσθηση και κύλιση, με οπίσθιο φωτισμό, πεπλατυσμένο τιμόνι προαιρετικά τόσο στο κάτω όσο και στο πάνω τμήμα (παγκόσμια πρωτιά) 

Λειτουργίας και head-up display επαυξημένης πραγματικότητας

  • Πλήρως ψηφιακό concept λειτουργίας και οθόνης. Οθόνη 10,25 ιντσών για τον οδηγό ως στάνταρ, Audi virtual cockpit σε δύο επίπεδα διαμόρφωσης προαιρετικά
  • Στάνταρ οθόνη αφής MMI (10,1 ίντσες), διαθέσιμη και σε έκδοση 11,6 ιντσών (προς το τέλος του έτους)
  • Head-up οθόνη επαυξημένης πραγματικότητας ως πρωτοποριακή καινοτομία. Τα σύμβολα πλοήγησης που «αιωρούνται» στον δρόμο διευκολύνουν την καθοδήγηση διαδρομής, οι δυναμικές επικαλύψεις των συστημάτων υποβοήθησης υπερτίθενται στον πραγματικό εξωτερικό κόσμο και διευκολύνουν την προβολή ακόμα και σε συνθήκες χαμηλής ορατότητας
  • Φυσικός φωνητικός έλεγχος, επίσης, με δυνατότητα λειτουργίας στο διαδίκτυο

Συστήματα ψυχαγωγίας/ενημέρωσης και συνδεσιμότητα

  • Τρία επίπεδα με διαφορετικές ενότητες: MMI ως στάνταρ, MMI plus και MMI pro προαιρετικά
  • Πλοήγηση με πρόσθετες λειτουργίες σε MMI plus και MMI pro. Διαθέσιμο το Audi connect με διαδικτυακές υπηρεσίες, συμπεριλαμβανομένου του σχεδιασμού διαδρομών e-tron route planner με έξυπνο προγραμματισμό, με συνυπολογισμό σημείων φόρτισης
  • Προαιρετικό premium σύστημα ήχου από την εταιρεία Sonos. Διεπαφή Audi smartphone για ασύρματη σύνδεση Apple CarPlay και Android Auto

Αμάξωμα και αεροδυναμική

  • Στρεπτικά άκαμπτο αμάξωμα με υψηλή αναλογία χάλυβα εξαιρετικά υψηλής αντοχής στην καμπίνα επιβατών. Πλαϊνά πάνελ σε υβριδική κατασκευή με αλουμίνιο. Υψηλή ακουστική άνεση
  • Προηγμένο concept αεροδυναμικής: συντελεστής οπισθέλκουσας μόλις 0,28 (ακόμα πιο μικρός, 0,26 στο Sportback), ρυθμιζόμενες είσοδοι αέρα ψύξης και δάπεδο καλυμμένο με πάνελ εξωτερικά με τρισδιάστατες αεροτομές τροχών
  • Αεροδυναμικά σχεδιασμένοι εξωτερικοί καθρέφτες για αποφυγή στροβιλισμών και         βελτιστοποιημένη αεροδυναμική και αερακουστική

 

Ηλεκτρικοί κινητήρες και ηλεκτρική τετρακίνηση quattro

  • Τρεις εκδόσεις κινητήριων συστημάτων για διαφορετικές ομάδες πελατών: ισχύς 170 PS (125 kW) και 204 PS (150 kW) με κινητήρα μόνιμου μαγνήτη (PSM) και κίνηση στους πίσω τροχούς, κορυφαία με ισχύ 299 PS (220 kW) και ηλεκτρική τετρακίνηση, όλες πολύ υψηλής ενεργειακής απόδοσης
  • Ηλεκτρική τετρακίνηση με επιπλέον ασύγχρονο κινητήρα στον μπροστινό άξονα (ASM) που ενεργοποιείται ανάλογα με τις ανάγκες. Το Q4 50 e-tron quattro επιταχύνει 0-100 χλμ./ώρα σε 6,2 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα
  • Concept ανάκτησης ενέργειας με λειτουργία ελεύθερου τροχασμού (coasting) για μέγιστη ενεργειακή απόδοση. Πέδηση με ανάκτηση ενέργειας σε τρία στάδια χρησιμοποιώντας προαιρετικά τα paddles στο τιμόνι. Ανάκτηση ενέργειας επίσης επιβραδύνοντας είτε με το φρένο ή με τον επιλογέα στη θέση Β

Διαχείριση μπαταρίας και θερμότητας

  • Δύο μεγέθη μπαταρίας: καθαρό 52 kWh (μεικτό 55 kWh) και καθαρό 77 kWh (μεικτό 82 kWh), μπαταρία με 9 ή 12 modules (μονάδες)
  • Ενεργή θερμική διαχείριση της μπαταρίας με εξωτερική ψύξη, ψυκτικά κυκλώματα που μπορούν να συνδυάζονται με ευελιξία μεταξύ τους
  • Προαιρετικά, διαθέσιμη αντλία θερμότητας με τεχνολογία CO2 για αποτελεσματικό έλεγχο του κλίματος στο εσωτερικό, ειδικά σε μεγαλύτερες διαδρομές

Ανάρτηση

  • Ισορροπημένος χαρακτήρας. Χαμηλό κέντρο βάρους και ομοιόμορφη κατανομή φορτίων στους άξονες λόγω της εγκατάστασης των στοιχείων του κινητήριου συστήματος σε χαμηλή και κεντρική θέση
  • Μπροστινός άξονας McPherson, πίσω ανάρτηση σε προηγμένη σχεδίαση πέντε συνδέσμων
  • Ζάντες από 19 έως 21 ίντσες, με αεροδυναμικό σχεδιασμό. Ανισομεγέθη ελαστικά με ελαφρώς φαρδύτερα τα πίσω για υψηλή σταθερότητα οδήγησης και σπορ αίσθηση
  • Προαιρετική σπορ ανάρτηση (στάνταρ στην S line), προοδευτικό τιμόνι (στάνταρ σε μοντέλα quattro), Audi drive select (στάνταρ στο Sportback) και ανάρτηση με έλεγχο απόσβεσης (επιλογή διαθέσιμη για όλα τα μοντέλα). Στενή δικτύωση μεταξύ των συστημάτων ελέγχου

Αειφορία

  • Κατασκευή με μηδενικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα στο εργοστάσιο του Zwickau που χρησιμοποιεί οικολογική ηλεκτρική ενέργεια. Οι όποιες αναπόφευκτες εκπομπές αντισταθμίζονται από μέτρα προστασίας του κλίματος πιστοποιημένα με το “The Gold Standard” ή το “Verified Carbon Standard”
  • Υποχρεωτική βαθμολογία αειφορίας για τους προμηθευτές της Audi προκειμένου να διασφαλιστούν φιλικές προς το περιβάλλον διαδικασίες παραγωγής και δίκαιες συνθήκες εργασίας
  • Προαιρετικά, ταπετσαρία καθισμάτων και διακοσμητικά με υψηλή περιεκτικότητα σε ανακυκλωμένο πολυεστέρα από φιάλες PET. Συνολικά, 27 εξαρτήματα όπως επένδυση δαπέδου και πατάκια περιέχουν ανακυκλωμένα υλικά

Συστήματα υποβοήθησης οδηγού

Διάθεση στην Ελλάδα

  • Το Audi Q4 e-tron είναι άμεσα διαθέσιμο, με τις προτεινόμενες τιμές λιανικής για τα Q4 e-tron 35 (170 PS) και Q4 e-tron 40 (204 PS) να είναι 44.900 € και 52.100 € αντίστοιχα, στην έκδοση Basic
  • Οι τιμές των δύο προαναφερθέντων μοντέλων, με την επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά», διαμορφώνονται στα 39.469 € και 46.100 €, αντίστοιχα
  • Το τετρακίνητο Q4 e-tron 50 quattro (299 PS), διατίθεται από την έκδοση Advanced, με προτεινόμενη τιμή λιανικής 58.450 € (τιμή με επιδότηση 52.450 €)
  • Όλα τα μοντέλα είναι διαθέσιμα και στην πιο σπορ, έκδοση S line
  • Οι προτεινόμενες τιμές λιανικής για το Audi Q4 Sportback e-tron θα ανακοινωθούν το φθινόπωρο, παράλληλα με την έναρξη διάθεσης του μοντέλου στη χώρα μας

 

 

 

Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις