Την απόλυτη ικανοποίηση για την υιοθέτηση από τον Πρωθυπουργό των προτάσεών του για την περιφερειακή ανάπτυξη εκφράζει ο Σύνδεσμος Βιομηχανιών Ελλάδος (ΣΒΕ). Συγκεκριμένα:
- Ζώνη Βιομηχανίας και Εμπορίου στο στρατόπεδο Γκόνου
Η υλοποίηση της πρότασης του ΣΒΕ για τη δημιουργία Ζώνης Βιομηχανίας και Εμπορίου στο στρατόπεδο Γκόνου, αποτελεί τολμηρή απόφαση του ίδιου του Πρωθυπουργού, και πλέον συμπεριλαμβάνεται στο πρόγραμμα ανάπτυξης της Θεσσαλονίκης και της Βόρειας Ελλάδας για τα επόμενα χρόνια. Υπογραμμίζουμε ότι κατά τη διάρκεια των εγκαινίων του περιπτέρου του ΣΒΕ από τον Υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων κ. Άδωνι Γεωργιάδη, ο Υπουργός τόνισε ότι θα ετοιμαστεί άμεσα η σχετική νομοθετική ρύθμιση και θα ψηφιστεί από τη Βουλή το ταχύτερο δυνατόν, ούτως ώστε η υλοποίηση της Ζώνης να ξεκινήσει μέχρι το τέλος του έτους.
- Thess Intec
Ένα πάγιο αίτημα του ΣΒΕ, και συνολικά των φορέων της Θεσσαλονίκης, για τη δημιουργία τεχνολογικού πάρκου υψηλών προδιαγραφών «Thess Intec», έγινε αποδεκτό από τον Πρωθυπουργό σε λιγότερο από 50 μέρες από την εκφώνηση των προγραμματικών δηλώσεων, γεγονός πρωτόγνωρο για ελληνική κυβέρνηση. Κατά τον ΣΒΕ, είναι απόλυτα σωστή η ρήτρα των δύο ετών που έθεσε ο Πρωθυπουργός στη Ζώνη Καινοτομίας Θεσσαλονίκης, για τη συλλογή ενδιαφέροντος από επιχειρήσεις και ερευνητικά κέντρα να εγκατασταθούν στο νέο τεχνολογικό πάρκο «Thess Intec». Η αντιμετώπιση του συγκεκριμένου θέματος με όρους management ιδιωτικής επιχείρησης, μας γεμίζει αισιοδοξία για την επίλυση πολλών άλλων προβλημάτων που λιμνάζουν επί δεκαετίες, και αφορούν στη βελτίωση του περιβάλλοντος δραστηριοποίησης των επιχειρήσεων και στην υλοποίηση επενδύσεων.
- Εξυγίανση Περιοχής Καλοχωρίου
Ακόμη, ο Πρωθυπουργός, κ. Κυριάκος Μητσοτάκης υιοθέτησε την πρόταση που μόνος ο ΣΒΕ διεκδικεί την τελευταία πενταετία, που αφορά στην εξυγίανση και οργάνωση της άτυπης βιομηχανικής συγκέντρωσης του Καλοχωρίου. Η επιτάχυνση των σχετικών διαδικασιών, με την αξιοποίηση της εμπειρίας και των προτάσεων του ΣΒΕ, με βεβαιότητα θα συμβάλλει στη προσέλκυση και υλοποίηση παραγωγικών επενδύσεων στην συγκεκριμένη περιοχή και στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.
- Μακεδονικά Προϊόντα
- brand names, προκειμένου να υπάρξει αποφυγή προβλημάτων με ομοειδή προϊόντα από τη Βόρεια Μακεδονία που κυκλοφορούν ταυτόχρονα στις διεθνείς αγορές.
Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις