Τα καλτσούνια φέρνουν ανάπτυξη

Με καλτσούνια που αξίζουν τον κόπο ταΐζουν τον κόσμο στις εκθέσεις, όπου πηγαίνουν, κερδίζοντας διαρκώς το δικό τους κοινό, αφού έτσι κι αλλιώς η κρητική κουζίνα έχει αποκτήσει φανατικούς τα τελευταία χρόνια.Τα μελλοντικά σχέδια δεν λείπουν από την εταιρεία της οικογένειας Βολικάκη Α.Ε., η οποία ξεκίνησε να λειτουργεί στα Χανιά το 1998 στην περιοχή του Αγίου Ιωάννη και σήμερα έχει κατακτήσει τη δική της θέση στον ουρανίσκο όποιου έχει δοκιμάσει τα προϊόντα της.

Ετσι, μέσα σε πέντε χρόνια, παρ' ότι τα καλτσούνια τους έγιναν διάσημα, μπήκαν στην αγορά και με νέα προϊόντα: τυροκροκέτες, κολοκυθοκεφτέδες, ντολμάδες, και η εταιρεία μπήκε σε ιδιόκτητες εγκαταστάσεις στην περιοχή Τσικαλαριά Σούδας, σε χώρο περίπου 800 τ.μ. Με ζηλευτό μάρκετινγκ τα προϊόντα της κατάφεραν να κατακτήσουν ξενοδοχειακές μονάδες, σουπερμάρκετ, εστιατόρια, καφέ, αλυσίδες αρτοποιείων και ζαχαροπλαστείων, ενώ σήμερα το εργοστάσιό τους έχει τη δυνατότητα παραγωγής μέχρι και 2 τόνους προϊόντων την ημέρα και μπορεί να επεκταθεί μελλοντικά σε άλλα 800 τ.μ.

Οσο για το πώς σκέφτονται το μέλλον τους; Στην έκθεση προϊόντων στο Σύνταγμα, όπου τους είδαμε, το πρώτο και βασικό τους μέλημα είναι να γνωριστούν καλύτερα εδώ αλλά να δουν τις δυνάμεις τους και στο εξωτερικό. Ας μην ξεχνάμε ότι οι ελληνικές ζύμες είναι από τα προϊόντα που έχουν μέλλον στις ξένες αγορές διότι υπάρχει ζήτηση.

Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις