Υπέβαλαν οι Έλληνες καταναλωτές και το 2014, με την πλειοψηφία τους να αφορά την παραβίαση προσωπικών δεδομένων, καθώς και οικονομικές απάτες μέσω Διαδικτύου. Ο συνολικός αριθμός καταγγελιών, που υποβλήθηκαν στην Ελληνική Ανοικτή Γραμμή SafeLine στη διάρκεια του 2014, διαμορφώθηκε σε 3.435, ενώ το 2013 οι αναφορές είχαν ανέλθει 3.904. Παρά το γεγονός ότι ο συνολικός αριθμός καταγγελιών παρουσιάζει μικρές διακυμάνσεις από έτος σε έτος, οι καταγγελίες των χρηστών γίνονται, πλέον, πιο ποιοτικά στοχευμένες από παρελθόντα έτη.Σύμφωνα με τα στοιχεία, που δημοσιοποίησε χθες η SafeLine, στο πλαίσιο του σημερινού εορτασμού της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου 2015, η κατηγορία που διακρίνεται από το μεγάλο αριθμό καταγγελιών, που την αφορά, είναι αυτή της παραβίασης Προσωπικών Δεδομένων, με ποσοστό 35% (από 34% το 2013).
Εντυπωσιακό χαρακτηρίζει η SafeLine το εύρημα ότι η κατηγορία της Παιδικής Πορνογραφίας, με 20% από 12% το 2013, καταλαμβάνει το δεύτερο μεγαλύτερο ποσοστό καταγγελιών το 2014. Για πρώτη χρονιά, φέτος, το ποσοστό αυτό έφτασε το 20%, οκτώ ποσοστιαίες μονάδες αυξημένο συγκριτικά με το περυσινό έτος. Στην τρίτη θέση των ζητημάτων, που αφορούν το Διαδίκτυο και συγκέντρωσαν τις περισσότερες καταγγελίες στην Ελλάδα το 2014, βρίσκονται οι οικονομικές απάτες με ποσοστό 18% (έναντι 16% ένα χρόνο νωρίτερα).
Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις