Οι τάσεις της κατανάλωσης κρασιού στις Ηνωμένες Πολιτείες το 2019 δεν είναι σαφείς στις αρχές του 2020.
Οι αναλυτές διαφωνούν σχετικά με την ανάπτυξη της μεγαλύτερης αγοράς κρασιού αγορά οίνου το 2019.
"Η κατανάλωση κρασιού στις Ηνωμένες Πολιτείες μειώνεται για πρώτη φορά σε 25 χρόνια", υποστηρίζει η τελευταία έκθεση του IWSR. Ανακοινώνοντας μείωση των αγορών κρασιού κατά 0,9% μεταξύ 2018 και 2019, οι αναλυτές που ισχυρίζονται ότι είναι "η κύρια αρχή για τα δεδομένα και την κατανόηση της παγκόσμιας αγοράς αλκοολούχων ποτών" σημειώνουν ότι η μείωση οφείλεται κυρίως στην μείωση κατανάλωσης των ήσυχων οίνων (-1,5%), αφού οι αφρώδεις οίνοι εξακολουθούν να αναπτύσσονται (+ 4%). Για το IWSR, αυτή η πτώση εξηγείται από την αλλαγή γενιάς, η οποία έχει αντίκτυπο στους όγκους που καταναλώνονται. Αν είναι ακριβή, ωστόσο, τα στοιχεία αυτά, βασίζονται σε "προκαταρκτικές" εκτιμήσεις, οι οποίες θα οριστικοποιηθούν τον προσεχή Μάιο, σύμφωνα με το ινστιτούτο.
"Σε μεταβατικό στάδιο"
Η έλλειψη οριστικών στατιστικών οδηγεί τους αναλυτές στο να είναι πιο επιφυλακτικοί. "Οι όγκοι του κρασιού παρέμειναν σταθεροί μέχρι τα τέλη του 2018, τα πιο πρόσφατα πλήρη διαθέσιμα ετήσια στοιχεία", ανέφερε η τελευταία έκθεση Wine Intelligence. Ένα άλλο έγγραφο αναφοράς για την παρακολούθηση της αμερικανικής αγοράς, σύμφωνα με μελέτη της Silicon Valley Bank, εκτιμά ότι η αμερικανική αγορά "βρίσκεται σε μεταβατικό στάδιο, από μια περίοδο ανάπτυξης σε μια περίοδο μείωσης των πωλήσεων". Η έκθεση αυτή παραθέτει δηλώσεις πωλήσεων από τη Nielsen, οι οποίες σημείωσαν μείωση κατά 1,4% στην αγορά οίνου κατά τη διάρκεια του κινητού έτους που λήγει τον Οκτώβριο του 2019.
Millennials
Αν και τα στοιχεία διαφέρουν ως προς την εξέλιξη της αμερικανικής αγοράς οίνου το 2019, όλοι συμφωνούν για τις δυσκολίες αυτού του έτους. Οι ειδικοί του Wine Intelligence επισημαίνουν ότι η μετριοπαθής κατανάλωση είναι το κλειδί για την επόμενη γενιά καταναλωτών. Αυτή η τάση άρχισε το 2015, με την πτώση του πληθυσμού των τακτικών καταναλωτών οίνου (τουλάχιστον ένα ποτό ανά μήνα, που αντιστοιχεί στο ένα τρίτο του ενήλικου πληθυσμού της Αμερικής), το οποίο δεν αντισταθμίζεται από την αύξηση του μεριδίου «περιστασιακοί καταναλωτές» (μία φορά το χρόνο).
"Οι Millennials δεν ασχολούνται με την κατανάλωση κρασιού όπως είχε προβλεφθεί (λόγω των χαμηλότερων εισοδημάτων και της ευαισθησίας στις συζητήσεις για την υγεία)" προσθέτει η Τράπεζα Silicon Valley, προσθέτοντας ότι "ευτυχώς, οι baby boomers δεν έχουν πει το τελευταίο τους λόγο και θα είναι παρόντες για λίγο ακόμα. Συνεχίζουν να αγοράζουν κρασί, αλλά με όγκους και τιμές να μειώνονται με την ηλικία. "
"Ο ουρανός δεν καταρρέει"
Σε μια διάσκεψη στην οποία παρευρέθηκε ο Wine Business, Banny Brager, αντιπρόεδρος του Ινστιτούτου Nielsen, υπογραμμίζει ότι εάν «δεν βλέπουμε πλέον την ανάπτυξη που έχουμε βιώσει τα τελευταία χρόνια», «ο ουρανός δεν καταρρέει. Δεν είναι μια στιγμή πανικού. Αλλά βλέπουμε τις τάσεις που πρέπει να απαντηθούν. "Είτε πρόκειται για την ανάπτυξη ενός άλλου τμήματος της αγοράς, είτε επηρεάζεται ο ανταγωνισμός από άλλα αλκοολούχα ποτά (μπύρες, οινοπνευματώδη και κοκτέιλ).
"Το μέλλον θα είναι για εταιρείες που μπορούν να οικοδομήσουν βαθύτερες (και από την φύση πιο προσοδοφόρες) σχέσεις με μικρότερο πληθυσμό καταναλωτών, που αγοράζουν λιγότερο συχνά", προβλέπει το Wine Intelligence.
Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις