Ο μήνας Μάιος του 2013 διαμόρφωσε ένα επαναστατικό σκηνικό για τη ρωσική αγορά οίνου, με την επιστροφή των γεωργιανών προϊόντων και των διαφημίσεων για τα κρασιά. Τα ρωσικά μέσα ενημέρωσης ανέφεραν ότι μια γεωργιανή εταιρεία έλαβε άδεια για την εισαγωγή κρασιών στη Ρωσία. Η επιστροφή των γεωργιανών κρασιών στη ρωσική αγορά βάζει τέλος στο μποϊκοτάζ που εφαρμόζεται από τα ρωσικά τελωνεία από το 2006.
Τον Ιούλιο του 2012, το ρωσικό κοινοβούλιο πέρασε ένα νόμο που απαγορεύει όλες τις μορφές των διαφημίσεων οινοπνευματωδών ποτών στον Τύπο και στο διαδίκτυο. Μετά την εφαρμογή της νομοθεσίας αυτής και πάλι πρόκειται να τροποποιηθεί από τα μέλη της Δούμα, που θέλουν να επιτρέψουν την προώθηση οίνων στο διαδίκτυο και στον Τύπο. Η τροπολογία υποστηρίζεται από τον βουλευτή Viktor Zvagelsky (Διαμεσολαβητή για τους επιχειρηματίες) και αναφέρει ότι "η κατανάλωση κρασιού δεν θα οδηγήσει σε αύξηση του αλκοολισμού ή στην αύξηση κατανάλωσης σκληρών αλκοολούχων ποτών".
Το γραφείο UbiFrance στη Μόσχα, αναφέρει: "Αυτό το παράδειγμα καταδεικνύει την επιθυμία των ρωσικών αρχών για την ανάπτυξη και την προώθηση του οίνου στο ρωσικό πολιτισμό." Όταν ήταν πρόεδρος, ο σημερινός πρωθυπουργός Ντμίτρι Μεντβέντεφ έλαβε μια παρόμοια θέση, δηλώνοντας ότι «το κρασί είναι ένας τομέας που πρέπει να αναπτυχθεί για να μας βοηθήσει την εξάλειψη του αλκοολισμού». Σύμφωνα με το κέντρο της ρωσικής αγοράς για τα Αλκοολούχα Ποτά, η ρωσική κατανάλωση κρασιού είναι 4,5 λίτρα ανά έτος και ανά κάτοικο και 16 λίτρα η αντίστοιχη των αλκοολούχων ποτών.