Εμφανίστηκε μάλιστα ιδιαίτερα ανθεκτικός, καθώς σε μια περίοδο όπου οι διαδικτυακές πωλήσεις σχεδόν μονοπώλησαν την αγορά, οι πωλήσεις της γούνας σε αρκετές αγορές έμειναν σταθερές ή αναπτύχθηκαν περαιτέρω, ενώ το συγκεκριμένο προϊόν δεν ωφελείται ιδιαίτερα, έως καθόλου, από τις ηλεκτρονικές πωλήσεις.
Αυτό προκύπτει από τα στοιχεία, όπως επεσήμαναν οι ομιλητές στην ενημερωτική εκδήλωση για τον κλάδο της γούνας «Doing Business with Fur - Challenges and Opportunities», την οποία συνδιοργάνωσε η Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) με την Ελληνική Ομοσπονδία Γούνας, την Τρίτη 25 Μαΐου.
Η εκδήλωση αποτελεί, με μία μικρή διαφοροποίηση, μέρος της ήδη επιτυχημένης σειράς webinars Doing Business IN, μία υπηρεσία εξειδικευμένων ενημερωτικών εκδηλώσεων της Enterprise Greece σε συνεργασία με τα γραφεία ΟΕΥ των πρεσβειών και προξενείων μας ανά τον κόσμο, η οποία στοχεύει στην ενημέρωση των ελληνικών επιχειρήσεων από όλους τους κλάδους, για τις ευκαιρίες εξαγωγών σε διάφορες χώρες.
Σύμφωνα με ανακοίνωση, το «Doing Business with Fur», με περισσότερους από 130 εγγεγραμμένους συμμετέχοντες, εστίασε στις ειδικές ανάγκες ενός σημαντικού για την ελληνική οικονομία κλάδου, αυτόν της γούνας, αλλά και στις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται για το μέλλον. Παράλληλα, οι συμμετέχοντες επιχειρηματίες απέκτησαν έγκαιρη και έγκυρη πληροφόρηση, για το οικονομικό, περιβαλλοντικό και κοινωνικό πλαίσιο, όπως αυτό διαμορφώνεται στη μετά-Covid εποχή.
Στις δύο θεματικές ενότητες της εκδήλωσης, αναπτύχθηκε η περιβαλλοντική και κοινωνική διάσταση της βιωσιμότητας του κλάδου, καθώς και οι τάσεις και οι προοπτικές που παρουσιάζονται σε αγορές στρατηγικής σημασίας, όπως αυτές της Ρωσίας, της Ουκρανίας, της Νοτίου Κορέας και του Καναδά. Σε παρουσιάσεις που έγιναν από τα στελέχη των Οικονομικών και Εμπορικών Γραφείων των ελληνικών πρεσβειών από τη Μόσχα, το Κίεβο, τη Σεούλ και το Τορόντο, αναπτύχθηκαν οι εξαγωγικές προοπτικές που δημιουργούνται για τις ελληνικές επιχειρήσεις.
Από τους επιχειρηματίες του χώρου επισημάνθηκε, σύμφωνα με την ανακοίνωση, ότι πρέπει να ενσωματώσουν πρότυπα ποιότητας και να προσαρμόσουν τα προϊόντα τους, ανάλογα με τις απαιτήσεις της κάθε περιοχής.
Χαιρετισμό στην εκδήλωση απηύθηναν, η εντεταλμένη σύμβουλος και εκτελεστικό μέλος του Δ.Σ. της Enterprise Greece, Μπέττυ Αλεξανδροπούλου και ο πρόεδρος της Ελληνικής Ομοσπονδίας Γούνας, Απόστολος Τσούκας.
Η κυρία Αλεξανδροπούλου επεσήμανε ότι: «Η Enterprise Greece στηρίζει τον κλάδο της γούνας με διάφορες υπηρεσίες όπως τη διοργάνωση της εθνικής συμμετοχής στην International Ηong Kong Fur & Fashion Fair, αλλά και με την δράση που κάνει ο κλάδος, φιλοξενώντας αγοραστές και δημοσιογράφους στη «Kastoria International Fur Fair». Επίσης η ίδια, ανέφερε επιγραμματικά και άλλες υπηρεσίες που διαθέτει ο οργανισμός για την υποστήριξη των ελληνικών εξαγωγικών εταιριών τονίζοντας πώς «με όλα τα παραπάνω η Enterprise Greece, προσπαθεί να συμβάλει στην ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας, στην αύξηση των ελληνικών εξαγωγών, στην διατήρηση της απασχόλησης και στην ευημερία των περιοχών της Βόρειας Ελλάδας».
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της Ελληνικής Ομοσπονδίας Γούνας, ανέφερε πως μέσα από την πρωτοποριακή ενημερωτική εκδήλωση «Doing Business with Fur - Challenges & Opportunities», δόθηκε η δυνατότητα στους επιχειρηματίες του κλάδου να ενημερωθούν για τις πραγματικές συνθήκες της αγοράς και τις προϋποθέσεις, ώστε να μπορούν να καταστούν ανταγωνιστικές σε τέσσερις κρίσιμες παγκόσμιες αγορές. «Πρόκειται για μια αντικειμενικά εξαιρετικά ωφέλιμη δράση, η οποία φέρνει έγκυρη και έγκαιρη πληροφόρηση σε μια χρονική περίοδο όπου τα πάντα είναι ρευστά. Εύχομαι τα συμπεράσματα που προέκυψαν να είναι ωφέλιμα για τις επιχειρήσεις της περιοχής μας», τόνισε ο κ. Απόστολος Τσούκας.
Η Μαρία Αντωνίου, επικεφαλής του γραφείου Μακεδονίας του πρωθυπουργού, αναφέρθηκε στην ουσιαστική συνεισφορά του κλάδου της γούνας στην ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας. Στην εκδήλωση συμμετείχε και η ευρωβουλευτής της Ν.Δ. Μαρία Σπυράκη, η οποία στην εισήγησή της ανέφερε ότι η "γρήγορη μόδα" των φθηνών ρούχων, χαμηλής ποιότητας, έχει πλέον περάσει. Όσο περισσότερο ζει ένα ρούχο, τόσο λιγότερη συνέπεια θα έχει σε όλους και το περιβάλλον που ζούμε. Για αυτό, το μέλλον ανήκει στην "αργή μόδα" πλέον και η γούνα είναι φυσικό προϊόν, που πάει από γενιά σε γενιά και διαρκεί δεκαετίες, κατέληξε η κ. Σπυράκη.
Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις