Με την παρουσίαση της νέας τουριστικής της καμπάνιας, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας ξεκίνησε στοχευμένες ενέργειες προβολής των θεματικών της προορισμών στο εξωτερικό.
Πρώτος σταθμός των προσπαθειών της ΠΚΜ ήταν η συμμετοχή σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2021 στο Ντίσελντορφ, όπου παρουσιάστηκαν οι εναλλακτικές δραστηριότητες στον Όλυμπο (αιωροπτέρηση, πεζοπορία, αναρρίχηση).
Στην εκδήλωση, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας παρουσίασε το μυθικό βουνό ως τον απόλυτο προορισμό για τους λάτρεις των δραστηριοτήτων "αδρεναλίνης". Επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στην περιοχή του Ολύμπου ταξίδεψαν μαζί με την αποστολή της Περιφέρειας και είχαν τη δυνατότητα να παρουσιάσουν τα ολοκληρωμένα προγράμματά τους, για δραστηριότητες που μπορούν να πραγματοποιηθούν στο βουνό. Το κοινό στο οποίο απευθύνθηκαν ήταν κυρίως εκπρόσωποι γερμανικών τουριστικών γραφείων, που ασχολούνται με τον εναλλακτικό τουρισμό και τον τουρισμό κινήτρων. Στο πλαίσιο της παρουσίασης, εκπρόσωπος της Ένωσης Ξενοδόχων Πιερίας αναφέρθηκε εκτενώς στις υποδομές και τη φιλοξενία που προσφέρουν τα καταλύματα της περιοχής, τα οποία καλύπτουν τις απαιτήσεις και ανάγκες του κάθε επισκέπτη.
Με το πέρας της συγκεκριμένης εκδήλωσης, ακολούθησαν δράσεις δικτύωσης. Τα μηνύματα από την ανταπόκριση της γερμανικής αγοράς κρίνονται ως ιδιαίτερα θετικά, καθώς πραγματοποιήθηκαν ουσιαστικές συζητήσεις σε "οne to one" συναντήσεις και διαπιστώθηκε έντονο ενδιαφέρον ως προς το είδος και το εύρος των δραστηριοτήτων στην περιοχή του Ολύμπου.
Η συγκεκριμένη δράση εντάσσεται στην προσπάθεια της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας να στηρίξει ομάδες επαγγελματιών που δραστηριοποιούνται με διαφορετικά τουριστικά θεματικά προϊόντα, σύμφωνα με τη στρατηγική της για τουρισμό 365 μέρες το χρόνο στην Κεντρική Μακεδονία.
Αξίζει, τέλος, να σημειωθεί ότι στην εκδήλωση παρευρέθηκε η εμπορική ακόλουθος από το Προξενείο του Ντίσελντορφ Φρίντα Γεωργίου, σύμβουλος ΟΕΥ Β΄.
Όπως δήλωσε ο Τομεάρχης Τουρισμού της ΠΚΜ Αλέξανδρος Θάνος, "Στόχος της Περιφέρειας είναι να γίνει ο Όλυμπος το brand name για τον εναλλακτικό τουρισμό, όχι μόνο σε όλη την Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό. Επενδύοντας σε αυτή τη μορφή τουρισμού επιμηκύνουμε την τουριστική μας περίοδο ακολουθώντας πάντα στις αρχές της βιώσιμης και αειφόρου ανάπτυξης".
Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις