Η Διοίκηση του e-ΕΦΚΑ ενημερώνει ότι λόγω βλάβης του ΟΤΕ στο τηλεφωνικό κέντρο του Ε΄ Τοπικού Υποκαταστήματος Μισθωτών Θεσσαλονίκης και μέχρι την αποκατάσταση της λειτουργίας του, η επικοινωνία των ασφαλισμένων θα γίνεται είτε μέσω του ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών 1555, που προσφέρει άμεση, έγκυρη και φιλική εξυπηρέτηση στους πολίτες, καλώντας χωρίς χρέωση, 24 ώρες το 24ώρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο, με ελάχιστο χρόνο αναμονής, είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ως εξής:
Στο κεντρικό e-mail της οργανικής μονάδας :[email protected] και στα e-mails των επιμέρους Τμημάτων:
- [email protected]; Τμήμα Μητρώου Ασφαλισμένων για θέματα ασφαλιστικής ικανότητας, απογραφής κ.ά.
- [email protected]; [email protected];Τμήμα Α΄ & Β΄ Εσόδων [email protected]; Τμήμα Παροχών
- [email protected]; Τμήμα Συντάξεων
- [email protected]; για θέματα Οικοδομοτεχνικών Έργων
- [email protected]; για θέματα Ενστάσεων
Καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια για την επίλυση του προβλήματος το συντομότερο δυνατόν.
Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις