Οι οδηγοί φορτηγών στη Νότια Κορέα συνεχίζουν την απεργία τους καθώς οι συνομιλίες με την κυβέρνηση αναφορικά με τα αιτήματά τους για μισθολογικές αυξήσεις απέβησαν άκαρπες.
Αποτέλεσμα της απεργίας είναι να έχουν παραλύσει οι μεταφορές εμπορευμάτων βιομηχανικούς κόμβους και τα βασικά λιμάνια της χώρας.
Η Νότια Κορέα είναι κορυφαίος προμηθευτής ημιαγωγών, 'έξυπνων' κινητών τηλεφώνων, αυτοκινήτων, μπαταριών και ηλεκτρονικών προϊόντων.
Η απεργία έχει εντείνει την αβεβαιότητα για τις παγκόσμιες εφοδιαστικές αλυσίδες που έχουν ήδη διαταραχθεί από τους αυστηρούς περιορισμούς που έχει επιβάλει η Κίνα για την αντιμετώπιση της COVID-19 καθώς και από τη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία.
Αξιωματούχοι του υπουργείου Μεταφορών είχαν πολύωρες συνομιλίες με τους επικεφαλής των συνδικάτων σε έναν νέο γύρο διαπραγματεύσεων, καλώντας τους να επιστρέψουν στην εργασία τους, αλλά οι δύο πλευρές δεν κατάφεραν να γεφυρώσουν τις διαφορές τους, ανέφερε το υπουργείο.
Διαμαρτυρόμενοι κατά των αυξήσεων στις τιμές καυσίμων και ζητώντας εγγυήσεις για την καταβολή κατώτατου μισθού, περίπου 100 οδηγοί φορτηγών συγκεντρώθηκαν σήμερα στη βασική πύλη ενός τεράστιου εργοστασιακού συγκροτήματος της Hyundai Motor στην πόλη Ουλσάν, στο νότιο τμήμα της χώρας, σύμφωνα με μέλος συνδικάτου. Αύριο, αναμένονται εκατοντάδες περισσότεροι, σύμφωνα με την ίδια πηγή.
Σε κοινή τους δήλωση, 31 βιομηχανικές ενώσεις κάλεσαν σήμερα τους οδηγούς να τερματίσουν την απεργία και να επιστρέψουν στη δουλειά τους, καθώς δημιουργούνται προβλήματα μεταξύ άλλων στους κλάδους τσιμέντου, πετροχημικών, χάλυβα και αυτοκινήτων.
Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις