Μπορεί το ελληνικό κράτος να έχει κάνει βήματα προς την ψηφιοποίηση των υπηρεσιών του ωστόσο πολλά είναι ακόμη αυτά που πρέπει να γίνουν. Ειδικά σε ότι αφορά τον πρωτογενή τομέα, οι υπεύθυνοι θα πρέπει να τρέξουν με γρήγορους ρυθμούς την ώρα που οι ανταγωνίστριες χώρες κάνουν άλματα στο συγκεκριμένο χώρο.
Ειδικά οι ψηφιακές υπηρεσίες του ΟΠΕΚΕΠΕ, ενός οργανισμού που διαχειρίζεται περί τα 2 δισ. ευρώ ετησίως θα πρέπει να έχουν εκσυγχρονιστεί.. χθες, καθώς πολλές είναι οι καταγγελίες που βλέπουν το φως της δημοσιότητας για αδικαιολόγητες καθυστερήσεις στις πληρωμές
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτό ενός παραγωγού από τη Φλώρινα, ο οποίος μιλώντας στο Agrocapital υπογράμμισε ότι εδώ και δυο χρόνια αντιμετωπίζει συνεχώς το ίδιο πρόβλημα. Όλα ξεκίνησαν το 2020 όταν και προχώρησε στην ενοικίαση επιλέξιμων εκτάσεων. «Μετά από τηλεπισκόπηση, οι εν λόγω εκτάσεις κρίθηκαν μη επιλέξιμες» καθώς όπως τον ενημέρωσαν οι υπεύθυνοι «ο προηγούμενος κάτοχος δεν τις δούλευε με αποτέλεσμα να βγουν εκτός».
Στη συνέχεια ο ίδιος προέβη σε ενστάσεις για το ζήτημα, όπου και δικαιώθηκε καθώς το 2021 πήρε τα ποσά που του αντιστοιχούσαν.
Και ενώ ο ίδιος νόμιζε ότι το πρόβλημα είχε λυθεί... χτύπησε και πάλι ο δαίμονας της ελληνικής γραφειοκρατίας. «Ενώ το 2022 ξανακάνω κανονικά τη δήλωση καλλιέργειας» μας είπε «στη προκαταβολή το σύστημα με πέταξε πάλι έξω καθώς έδειχνε ότι οι ίδιες εκτάσεις είναι μη επιλέξιμες χωρίς ωστόσο να έχει γίνει κάποιος έλεγχος».
Μετά από σειρά επικοινωνιών που είχε με τον ΟΠΕΚΕΠΕ ενημερώθηκε ότι δεν γνωρίζουν ξέρουν γιατί συνέβη αυτό, λέγοντάς του πως θα πρέπει να καταθέσει πάλι ένσταση και πληρωθεί το...2023.
Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις