Μέσα από τα προγράμματα προώθησης θα αναδειχθεί στις αγορές-στόχους η ποιότητα, η παράδοση, η μοναδικότητα, η γνησιότητα και η αυθεντικότητα που σχετίζονται με την Φέτα ΠΟΠ.
Η εμπειρία του πελάτη μιας εξαγωγικής επιχείρησης επηρεάζει σημαντικά την απόφαση του να αναζητήσει και να αγοράσει τα προϊόντα της στην ξένη αγορά που δραστηριοποιείται.
Δεκάδες παραγωγοί πούλησαν τη σταφίδα τους σε εμπόρους που εμφανίστηκαν στα χωριά αλλά δεν ήταν πιστοποιημένοι με συνέπεια τα τιμολόγια που παρέδωσαν να μην αναγνωρίζονται.